Gå til innhold

hei lurer på noe jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. lurer på en liten ting. Hadde siste m i begynnelsen av aug. Da jeg kom til legen fant vi ut at jeg var 10 uker på vei. Dette er over en mnd siden. men uka etter var jeg på en frivillig ul og fikk da vite at jeg var nesten 6 uker på vei. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men har egentlig valgt min dato og da er jeg i 17 uke nå. Ellers 11 uker. Det er jo ganske mange uker i forskjell. Spent på hva neste ul.sier. Er det noen som har lignende erfaringer? vet liksom ikke helt hva jeg skal forholde meg til, men ungen kommer jo når den kommer, men artig og følge med fra uke til uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får jo vente å se til ordinær ul da..men jeg hadde siste mens i begynnelsen av aug...i følge lege 13...så jeg er 15 uker på søndag..men 6 uker er stor forskjell alså..jeg ville tatt en ul til nå jeg..jeg hadde vel ikke klart å vente..

Skrevet

Heia!

Jeg har også vært på tidlig ul (første svangerskap) - og ble satt tilbake en hel måned og litt til. Det stemte helt med når jeg fikk barnet. Man kan hoppe over en periode og så bli gravid neste periode. (det har jeg faktisk gjort med begge mine, bare denne nr tre som virker å være annerledes)

Jeg ville nok falt til ro med UL-termin, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...