Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Trillingene til nevøen min heter: Thea,Thale og Theodor. Trillingene til min veninnes datter: Iselin,Isak og Isabell Trillingene til bekjente i Trømsø heter: Marius, Malin og Marikken Noen få søte forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 Nydelige sammensetninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Del Skrevet 25. november 2006 Casper, Jesper og Jonahthan Eneste er at casper er fryktelig mye brukt, men det er tre fine navn. Men det må jo ikke være et tema heller, men har inntrykk at folk er opptatt av at de skal være på samme bokstav.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 25. november 2006 #4 Del Skrevet 25. november 2006 hjelp.. jeg er glad jeg bare skal gi navn til 1! Vanskelig nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå