Gå til innhold

Hei. Noen som gruer seg til og føde ???


ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Hei.., er det noen som kan komme med noen gode råd om og ikke grue seg så veldig til og føde..

Vet det er lenge til jeg har termin, men går liksom rundt og tenker på det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Nei faktisk, fødselen har jeg ikke rukket og tenkt så mye på enda. Jeg har fokusert veldig på hva som skjer her og nå...og det tror jeg er lurt. Iløpet av sv.sk modnes de fleste til å være klar for en fødsel :) Men noe jeg synes er fint er...kjøp bladet "Gravid" og les om fødsel. I hver blad har de fulgt en fødsel og det er så mange fine opplevelser :) Da kan du kanskje få fokus på det positive og stoppe å grue deg sånn

 

Uansett...prøv å kos deg med graviditeten her og nå du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Nå er jo du tidlig i svangerskapet, og da kan jo slike tanker dukke opp. Bare vent til det er like før, du har stor mage, probl med søvn, halsbrann, plass til lite mat, tungt å gå osv. Da er det sånn at du bare vil bli ferdig med fødselen uansett..

 

Godt at det er sånn, ellers ville det vært skremmende hvis alle skulle født i første trimester. Mot slutten bare gleder man seg og venter til fødselen skal sette i gang, og da klarer man å se hva belønningen blir: en fantastisk liten krabat, utrolig opplevelse..

 

Ønsker deg lykke til videre.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk om foedsler tidligere i dag. Begynte nesten aa glede meg litt jeg... Det var en uventet reaksjon. Har bestemt meg for aa soeke til ABC klinikken hvor man faar den beste oppfoelgingen. Saa det blir helt sikkert toeft, MEN, en spennende opplevelse ogsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...