Gå til innhold

trenger svar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dama var litt usikker på følelsene sine og endte dessverre i senga med eksen, og jeg lurer på om hu har blitt gravid med feil fyr får å si det sånn... hu tok en blodprøve 12 september som var negativ, hu var utro i august, men hu var gravid når hu tok blodprøven som kom tilbake negativ. hvor lenge kan man være gravid uten at det vises på blodprøve? Han hoppet av i svingen så sannsyneligheten er ikke veldig stor tror jeg, men et par beroligene ord trengs:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en blodprøve vil vise hcg ganske så fort etter at egget har festet seg... de fleste graviditetstester trenger hcg på 25 eller mer for å slå ut, mens hcg på 5 eller mer er positivt på en blodprøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde heftig sex alle dagene hele august og september, og jeg kom inne i henne hele tiden, hvis du skal være ærlig hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun tok blodprøven mer enn 10 dager etter sidespranget,så tror jeg det skal være ganske sikkert at det er du som er pappan.

 

(det kanskje ikke er rette tida for dere å få barn på mtp åssen ståa er,men gjort er gjort,ønsker dere lykke til uansett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...