Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Ser jo fortsatt gravid ut, 4 uker etter fødsel!
Retro-mamma Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Varierer sikkert fra person til person - men har du vært godt trent fra før så tror jeg magen blir flat igjen ganske snart. Amming hjelper!
<3 Adrian <3 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Kommer vel litt an på hvor flink man er til å trene etter fødselen også. Sit-up`s gjør underverker for slappe mager =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 He he, jeg har aldri blitt flat igjen av meg selv etter fødsel. Kun trening som hjelper der:-) Nå er det 8 mnd siden jeg fikk min nr 3 og først nå gidder jeg styre med situps:-) Om du kjører på med det, så har du nok flat mage om noen få mnd om det er målet ditt;-) Vedr amming, så kjenner jeg faktisk ingen som hittil har gått ned i vekt av selve ammingen, så det der skjønner jeg ikke helt hvor kommer fra! Selv har jeg ikke gått mye ned i vekt før jeg har avsluttet ammingen, og det er nok naturens geniale innretning, for en kropp med noen kilo ekstra er vel mer i stand til å fø opp en baby enn en mager kropp;-)
tihi Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Ser av innleggene over at du blir rådet til situps.. Ja, gjør det, men vent med å trene de rette magemusklene til kløfta mellom magemusklene ikke er større en en finger. Ligg på ryggen og løft hodet, da kan du kjenne på magemusklene dine. Er det en dyp kløft mellom musklene midt på magen må du være forsiktig med å trene dem. Det som kan skje om du er for ivrig er at muskelne aldri kommer skikkelig sammen. De skrå magemusklene kan du derimot trene -litt forsiktig i starten da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå