Gå til innhold

Hjelp meg, baby call

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken anbefales og hvilke anbefales ikke.Bor i rekkehus,

ønsker at det kan være mulig å legge varslern i vogna om barnet sover ute. (batterifunksjon)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en veldig grei en på obsen til 599,- (tror det var prisen)

Rekker 400meter og veldig god. Gir beskjed om det ikke er dekning.

Baby call - er det det samme som babysitter?

Men vertfall - det jeg skrev om ovenfor er babysitter

Skrevet

Ja, tenk over bruken og beskriv behovene for deg selv!

Veldig lurt å velge en som kan gå på batteri, der gjorde vi feil. Lurt at begge "sidene" f.eks har en lader del de kan stå i og forsynes av strøm, og at begge er fleksible og har batteri. Det er verdt hver krone å ha en god babycall - Vi brukte den på ferier, til å sitte utenfor huset, til å overkomme egen bekymring da barnet skulle sove på eget rom og mor ikke klarte fri seg fra fantasien om at prinsen sto opp og gikk ut alene om natten osv osv.... De koster flesk, det er lett å bli sur. Men riv heller i og bli strålende fornøyd i mange år.....

Det er godt p kunne høre barnet, det er godt å kunne skru på lydstyrkene både sånn og slik, det er godt å KUNNE tale til barnet! - Men vi har nå aldri gått SÅ langt unna!

Skrevet

Har hørt om babysitter med videokamera, det må være smart! Men jeg aner ikke hvor en får tak i sånt. Vet om noen som hadde fått tak i det til under 1000 kr på obs, men er utsolgt akkurat nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...