Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen som vil fortelle hvordan det gikk første gang noen andre skulle legge nurket deres? Mini er 8 mnd og skal for første gang legges av andre enn pappan og meg. Vi skal være hjemme til han er sovnet slik at vi kan "rykke ut" om det er krise. Trenger å bli beroliget!!!!!!!! Akkurat nå går pulsen i 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går dette bra skal meg og sambo spise middag sammen ute alene for første gang på 8 mnd :-)))
Fru.Gravidpåny :-) Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Det går sikkert veldig bra!!! Både nurket ditt og ikke minst dere har veldig godt av litt tid med andre og for seg selv. Vår sønn var 3 mnd første gang han sov borte (kanskje litt for tidlig mener nok mange) men vi følte det var riktig for oss. Han har aldri hatt problemer med å legges av andre. Så lenge det er noen han er trygg på og kjenner så går dette helt sikkert supert ;-) Dere har godt av litt voksentid alene, kom dere ut og nyt hverandre samt god mat! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Takk Linda72! Gleder meg til i morgen jeg, he he, for da er det "over"... Huff for en innstilling fra en som skal på vift med sin kjære ;-))
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Heisann! Vi hadde barnevakt for tulla vår da hun var 10 uker gammel.Hun var hos bestemoren sin,og jeg og samboer var ute å spiste middag.Hun sov hos bestemor,slik at vi fikk sove ut litt på søndagen også! Bestemor og jeg tekstet hverandre flere ganger om kvelden,og det gikk kjempe fint!Vi savnet tulla masse,men vi hadde utrolig godt av å komme oss ut litt.Tulla merket nesten ikke at vi var vekke en gang..hehe Det høres kanskje veldig tidlig ut,men så lenge du føler deg trygg på dem som skal passe barnet,så mener jeg det går kjempefint! Det værste som kan skje er jo bare at de er overbeskyttende,disse bestemødrene! Kos dere masse,med god samvittighet!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Hehe, jeg har hatt et sånt innlegg selv. Skulle i bryllup og fikk mamma og pappa til å sitte barnevakt hjemme hos oss. Han var da fire måneder. Grudde mye og var helt skjelven da jeg gikk ut døra, men det gikk faktisk fint, han gråt en gang, men det må man kanskje regne med (etter det var han veldig glad og fornøyd). I går var vi på restaurant med jobben til mannen min, var nok en gang stressa fordi nå var det svigerinnen og svogeren som skulle passe, men var helt trygg på dem siden de har to små selv. Det skumle var at han skulle være hjemme hos dem. Men, det gikk enda bedre denne gangen, han hadde bare grått bittelitt (det kunne like godt vært med meg). Han fikk mme og var blid og fornøyd og lett å legge. Fantastisk! Når vi klarte det kan du også klare det. Kos dere!
Eliise Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Jenta mi på 5 mnd sov sin første natt borte i natt =) Hun sov hos tanta si, som hun kjenner godt... Jeg var ikke så veldig nervøs, kunne kjøre å hente henne når som helst om det skulle være noe.. Dette var liksom en prøve før jeg og sambo skal på julebord..... Trodde at tanta skulle få litt å streve med... men neida... lille pia våres var snill som et lam, og fulgte samme rutine som hjemme, til same tid!! Kjempe imponert over hvor bra det gikk... Men rart å ikke ha henne her å bli vekket klokken 6 som vanlig. Så nå gleder jeg meg til å hente henne igjen!!! Det går sikkert kjempe fint skal du se ;-) Jeg tror faktisk det er greit å ikke vente for lenge med sånne overnattinger. Tror det blir vanskeligere når de er større... Men lykke til!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Hei! Vesla skal overnatte hos mamm aog de i natt for første gang. Mannen og jeg og noen venner skal på Tomas og Harald show - jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg!!! Mamma har passa Emma mange ganger, men da bare noen timer av gangen. Det har alltid gått bra, og jeg vet at Emma kjenner mamma og at mamma kjenner Emma. Likevell skal det bli rart å være alene en hel kveld og natt. Kommer nok til å syns det er litt trist å si ha det ti lsnuppa mi =( Men syns nesten det er verre at ELias skal være hos svigermor og svigerfar. Han er 3 år snart og har kun sovet hos svigers en gang siden han ble født. Det gikk kjempebra, men jeg klarer ikke å være med å levere ham i tilfelle han blir trist når vi skal dra! HØNEMOR! Er liksom litt annerledes med mamman min...ikke så ille å dra fra dem der. Dessuten elsker ELias å være der - han vil aldri hjem derfra =) Ha det kjempekos i kveld - kommer til å gå kjempebra vettu =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå