Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet positivt på CR 2 ganger. Ble glad for at det endelig var min tur. Men dengang ei. Magefølelsen min sa at jeg burde måle hcg ved blodprøve. Har gjort det og fått svar i dag. Det var negativt. Så nå er jeg visst ikke gravid likevel.

Har lyst til å grine hele tiden men tør ikke, tror ikke jeg vil få stoppet igjen.

Dette her er helt jævlig...

Lurer på hvorfor vi som ønsker oss barn som mest ikke får det, mens andre blir gravide bare de ser på en herretruse.

Dette er min drittdag.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7215925-det-har-g%C3%A5tt-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh...så synd da!!!

Men er ikke den CR til å stole på da?Tenker å først få den gleden, for så å gå rett i kjelleren igjen...!!!!Det burde ikke vært lov.

Ja verden er jammen urettferdig. Helt ening med deg, noen får det til uten at de vil bli gravide så det så urettferdig så det går ann...Har dere prøvd lenge?Dette er første forsøk for os, og vi har prøvd i 1,5 år. Håper at det snart er vår tur!!!

Bare gråt du,det gjør bare godt å få et ut...

Føler veldig med deg, og gir deg en kjempestor trøsteklem!!!

Huff, dette var trist lesing. Innmari kjedelig at CR ikke er til å

stole på.. Trodde jo at når man testet pos, så var man grav..

Uansett test..

Sender deg en stor trøsteklem, og håper du får en fin helg,

tross alt

Tusen takk for god støtte jenter.

Vi har prøvd i 7 år, men kun litt over et år siden vi startet med ivf.

Dette var mitt andre forsøk + jeg har hatt et fryseforsøk.

Trodde også slike tester skulle være pålitelige, kjøpte den på tirsdag og den gikk ikke ut før 2008. Strekene kom etter bare noen få sekunder, to klare rosa streker.

Men, men godt at jeg hadde en rar magefølelse slik at jeg ikke rakk å være glad i så mange dager.

God helg til dere også.

Klem fra

Huff, dette var akkurat det som skjedde meg i september....

Jeg testet positivt en onsdag, og ble med en gang litt bekymret, for krysset var ikke like sterkt som sist jeg ble gravid.

Men jeg blødde ikke, og hadde ingen smerter. Og alle vennene mine sa; ett kryss er et kryss, du er gravid!!!

Meeen, magefølelsen min sa noe annet, så lørdag, tre dager senere tok jeg en ny test, og den var negativ.

Har lest litt om dette, og det som skjedde var mest trolig en kjemisk graviditet. Egget fester seg bare såvidt, men nok til at kroppen begynner å produsere Hcg.

Livet er hardt og brutalt innimellom ja, ingen tvil om det.

Håper det går bra med deg,

klem fra meg.

Ja, jeg opplevde også det samme i januar.

Gleden føyk jo i taket, men vi landet ganske hardt og brutalt 3 dager etterpå da jeg begynte å blø. Heldigvis er kjemisk graviditet veldig sjelden, så å oppleve det en gang til skal visst nesten ikke kunne skje.

Føler veldig med deg Munti, ikke noen god dag dette nei..............

Du får prøve å se frem til neste forsøk, selvom det er vanskelig nå.

trøsteklem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...