Gå til innhold

Er det trygt aa ta et bad i badekaret?

Anbefalte innlegg

Legen min har sagt at man boer unngaa badstue, varme boblebad ol. naar man er gravid--at det er fare for at kroppen blir overhetet. Men hva med badekar? I gaar tok jeg et bad uten aa tenke over det. Vannet var ikke saa veldig varmt, og jeg satt der i maks 15 minutter. (Er i 5. uke.) Er det noen her som har lest eller spurt legen om dette? (Jeg er sikkert litt paranoid--men det er jo saa mye man ikke kan gjoere eller spise naar man er gravid at det kan jo tenkes badekar er et "nei" ogsaa...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7215886-er-det-trygt-aa-ta-et-bad-i-badekaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har verken sagt det er trygt eller anbefalt dette!!

Du får lese bedre gjennom innleggene før du kommenterer neste gang!!

Jeg sier kun at jeg gjør det, så får det bli opp til hver enkelt å vurdere hva de vil gjøre... Ikke sant...Les innlegget en gang til du....

Annonse

Hei,hei

Det er trygt å bade i badekar og basseng, så lenge ikke fostervannet er gått. Jeg svømte mye i mitt forrige svangerskap også etter at slimproppen var gått. Det man skal unngå er å bade i offentlige boblebad. Det er mye bakterier i disse. Har man boblebad hjemme skulle man trygt også kunne bade i de. Dette fortalte jordmora meg i mitt forrige svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...