Gå til innhold

Da har jeg vært gjennom mitt første egguttak!!!

Anbefalte innlegg

Og det gikk supert....

fikk ut 16 egg... hadde det helt supert både før og etter, og nå er formen helt grei.. så skal nok ha meg en tur å spise litt på julebordet... :-)

har sovet i hele dag, for den petidinen var god.. hehe

mange klemzer fra lykkelige, og samtidig spente

Fortsetter under...

Shit...så mange egg!!Enn så bra:)

Blir spennende å høre i moren hvordan det har gått!!!

Gjorde det vondt under uttaket??Har hørt så mye rart om dette...

Lykke til!!

Oj, oj 16 egg det hørtes veldig bra ut! Så moro:o)......

Gå på julebord du, det fortjener du nå. Satser jo på at du neste år ikke har tid til å gå på julebord for da er det andre ting som kaller på din oppmerksomhet:o)

Klemz

Annonse

GRATULERER SÅ MYE APRILMOR !!!!

Så gla' jeg er på dine vegne nå! Ekstra lenge på medisiner og mye usikkerhet underveis og så kom resultatet 16 STK !!! " Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!"

Håper du koser deg godt på julebordet idag, det har du vel fortjent. Kos denne helgen, fri fra medisinene og lad opp masse positive vibber for mandagen. Med så mange så skal du se det blir noen gullegg der !! Kryss alle fingerer og tær for deg !

Da kan lage oss en ny side på mandag med: uke 47 Rugere om ingen andre har bedre forslag. For vår forrige side "Uke 47 tråden" har jo blitt megalang.

Kos deg masse i helgen !!

Så sees vi som rugere til uken, håper jeg !!

Mange klemmer fra

Hei vennen min... sååååååååååååå fantastisk!!!!!!!!!!!!!!

16 egg også da gitt, det må jo bli noen gullegg ut av disse, som blir satt tilbake som gir deg drømmen din, en spire i magen!!

Gleder meg til å høre hvordan du har det nå.... reiser til oslo nå men er jo hjemme i morgen kveld...

Ha en kjempefin lørdag... glad i deg

8 egg ble befruktet... de andre var ikke modne... egentlig litt forberedt på det...

de skal ringe i morgen for å fortelle hvordan delingav eggene går... regner med at tallet blir litt mindre da..

krysse fingrene litt til for meg jenter... må vente spent til i morgen oxo...

mange klemzer fra

Giggel....

glemte å svar på ? ditt...

uttaket var mye lettere/mindre vondt jeg hadde forventet meg.. så ikke ha så mange forventninger.. visst kunne jeg kjenne det, men det var fullstendig overkommelig...

mange klemzer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...