miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 ja jeg vet at hun kommer når hun er klar for det... men begynne og bli litt utålmodig alle rundt meg føder... så lurte bare om det har skjed at en orgasme setter igang fødselen ???
Bratsj Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Kan jo være at det har skjedd en gang - ikke godt å vite.. Men sex er jo bra for modning iallefall - sæd modner mormunnen, så ha dere litt uansett da vel ! :-)
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 sex får jeg ikke før etter ungen er født... slimproppen gikk for noe dager siden...så mannen min tør ikke og komme i nærheten av meg men det betyr ikke at man ikke kan få en orgasme
Bratsj Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Å så synd, for det er jo akkurat nå dere burde hatt sex, vet du. Så dumt han er redd for det bare fordi slimproppen har gått. Men du kan jo late som en orgasme hjelper, og si det til han - -en orgasme er vel ikke iveien uansett om det fører til fødsel eller ei ;-) Kos deg du !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå