*Koza* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jenta vår på 3 uker har fått masse røde prikker i ansiktet! Hva er dette? Noe som hjelper?
belli72 Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Det er trolig hormonutslett. Ser de ut som kviser? Veldig mange har dette spesielt i 6-ukers alderen. Det er helt farlig, går bort av seg selv, og skal ikke klemmes på. Noen sverger til kremer. Selv brukte jeg A-creme, men vet ikke om det hjalp nevneverdig...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 hormon utslett er helt vanlig og går over av seg selv, husk at a-creme er laget på peanøtt olje...med tanke på nøtte allergi.
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 svarte nettopp på dette på et annen innlegg. Jeg smurte med morsmelk. Linea var helt full av prikker!!! I løpet av et par dager var det borte, men det var rundt 7 ukers alderen og da forsvinner det gjerne av seg selv også. Er på det verste rundt 5 ukers alderen har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå