Gå til innhold

Noen som bruker acta graco sin nye stol duologic???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysjerrig på den stolen:)

Håper noen vil dele sine erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært og prøvd den i bilen og skal ABSOLUTT kjøpe den (hvis ikke vi får den til jul - har ønsket oss den :-) ) Den er helt super! Genialt at den kan festes både med og uten isofix, har spebarnsdel og storebarn-stol i ett, og i tillegg tar den faktisk ikke så avskrekkende stor plass heller :-) Lang i ryggen er den også... Kjenner flere som har den og alle er superfornøyde..!

Skrevet

Så flott. Skal dra å prøve stolen over jul tror jeg. Synes den ser litt voldsom ut til en liten baby??

Vi skal bruke den med isofix og vil derfor vente å smmenligne den med hts izi sleep. Det er liksom en mer babystol. Men det er mulig jeg tar feil der:)

Skrevet

Duologic er like mye en babystol som Izi Sleep, forskjellen er bare at i DuoLogic står babystolen OPPI den store stolen, så den ser veldig voldsom ut, det kan jeg være helt enig i :-) Men man kan jo ta ut babydelen der også..! :-)

Skrevet

Hvor lenge kan stolen brukes, og hva koster den? Ble litt nysgjerrig på den, jeg også :)

Skrevet

Stolen kan brukes til 4 år.. er jo en reklame på sida her for akta graco.. klikk deg inn der, og les om stolen :) så smart ut spørr du meg.. men litt stor ja kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...