*Joa* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Ble litt nysjerrig på den stolen:) Håper noen vil dele sine erfaringer:)
mammmamia ** Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Vi har vært og prøvd den i bilen og skal ABSOLUTT kjøpe den (hvis ikke vi får den til jul - har ønsket oss den :-) ) Den er helt super! Genialt at den kan festes både med og uten isofix, har spebarnsdel og storebarn-stol i ett, og i tillegg tar den faktisk ikke så avskrekkende stor plass heller :-) Lang i ryggen er den også... Kjenner flere som har den og alle er superfornøyde..!
*Joa* Skrevet 25. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2006 Så flott. Skal dra å prøve stolen over jul tror jeg. Synes den ser litt voldsom ut til en liten baby?? Vi skal bruke den med isofix og vil derfor vente å smmenligne den med hts izi sleep. Det er liksom en mer babystol. Men det er mulig jeg tar feil der:)
mammmamia ** Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Duologic er like mye en babystol som Izi Sleep, forskjellen er bare at i DuoLogic står babystolen OPPI den store stolen, så den ser veldig voldsom ut, det kan jeg være helt enig i :-) Men man kan jo ta ut babydelen der også..! :-)
Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hvor lenge kan stolen brukes, og hva koster den? Ble litt nysgjerrig på den, jeg også
mamma`n te Kaja Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Stolen kan brukes til 4 år.. er jo en reklame på sida her for akta graco.. klikk deg inn der, og les om stolen så smart ut spørr du meg.. men litt stor ja kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå