Kæmma og trultene Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jenta mi har fått to tenner foran nede, regner med det har noe med det å gjøre. I tillegg er hun supertett i nesa og sliter med å spise ordentlig - drypper med saltvann men likevel. Prøver å forandre på ammestillingen, men blir sår uansett. Noen tips??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei! Har du ullfett? (fås kjøpt på apoteket) det hjelper meg hvertfall,har ammet over ett år nå og det hender innimellom at jeg er litt små sår. Du vet at du kan bruke litt nesespray/dråper på henne? Du får kjøpt baby vennlig nesespray,hjelper ikke alltid bare med saltvann:o) Ellers så må du prøve å lufte slik du gjorde i begynnelse,bare klapp forsiktig over brysten da du har dusjet(håndkle).
Kæmma og trultene Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 Hei! Ullfett har jeg aldri hørt om! Men det er verdt et forsøk =) Ville prøve med mm og saltvann i starten men ser ut som jeg lanksje må ty til dråper ja. Fått råd om å smøre litt mentholatum også, men det virker så sterkt.... Takk for tips!
Askepått Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Tror ikke jeg hadde smurt mentholatum nei, huff. Jeg hadde kjøpt ammeskjold hvis jeg var deg. Gå på apoteket å be om det. Det blir himmelsk å amme når du er sår, og når sårheten har gitt seg så prøver du uten igjen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå