Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Er Gunnar et pent navn? Har dere noen korte, pene navn som forslag å sette foran Gunnar? (F.eks Lars Gunnar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Synes ikke det er særlig pent nei.. Men det er nok en vanesak, som så mye annet.. Hans Gunnar eller Jens Gunnar passer best. (Lars er jo endra mindre pent enn Gunnar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Del Skrevet 24. november 2006 Gunnar er et helt fint og greit navn. Passer godt sammen med mange navn, forslag: Arne Gunnar Bjørn Gunnar Hans Gunnar Jens Gunnar Lars Gunnar Nils Gunnar Ole Gunnar Ove Gunnar Per Gunnar Pål Gunnar Stein Gunnar Tor Gunnar Ulf Gunnar Åge Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg liker ikke Gunnar spesielt. Ser for meg en middelaldrende type fra landet, liksom. Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #5 Del Skrevet 24. november 2006 Gunnar er et helt kurant navn. Jeg ville valgt Ole Gunnar, Nils Gunnar eller Jens Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Synes det er et koselig navn jeg ü Lars Gunnar Per Gunnar Jens Gunnar Ole Gunnar Karl Gunnar Ove Gunnar Pål Gunnar Mads Gunnar ...synes egentlig navnet kommer best frem alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #7 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg syns Gunnar er et kult navn Definitivt spesiellt i den oppvoksende generasjon, men ikke ukjent, rart eller feminint som mange av disse nye chrisander-leander navnene. enig i at det står veldig godt alene, men skulle jeg valgt et navn i tillegg måtte det bli: Ole Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 uff, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #9 Del Skrevet 27. november 2006 Lars Gunnar, Ole Gunnar eller Jens Gunnar. Syns det er flott at ikkje "alle" vil at ungane skal heite det samme som sju andre i klassen! Ikkje misforstå, ikkje ute er diskusjon på det, ville berre seie det. Dessutan har eg mange gode assosiasjonar til namnet fordi bror min heiter det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #10 Del Skrevet 28. november 2006 Truls Gunnar Trym Gunnar Tord Gunnar Ask Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denise:-) Skrevet 28. november 2006 #11 Del Skrevet 28. november 2006 det er det fæleste guttenavnet jeg vet om.. desverre. Har sikkert noe med hvem jeg forbinder navnet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2006 #12 Del Skrevet 28. november 2006 Gunnar er fint! snill person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå