Gå til innhold

idag e det vasking her

Anbefalte innlegg

måtte ha en liten pause her, sambo gikk tur me bikkja i vaskinga, så da kunne æ bimme litt...Hehe e han ikkje snill??

E skikkeli tungt å holde huse skinnanes reint i disse daga...uff...E såååå koseli når man e ferdi og da e det helg!!!

Skal dra ut å handle mæ litt blomster etterpå å ha rundt omkring , da blir det topp!!!!

Ha ei glimranes helg...Vi "snakkes" vell iløpet av helga her inne...hehe

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7215658-idag-e-det-vasking-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg vaskte på onsdag... endte med at eg fikk de såkalte muskelknute, ner i bekkenet. så e ble liggende resten av kvelden.

Har slede med BL nesten i hele svskapet :(

så nå e eg temmeli klar for å føde ( termin 30 nov)

MSN [email protected]

Annonse

Håper du sitter godt nedi sofaen og koser deg med smågodt nå, så flink som du har vært!!!

Vi har vært åshoppa litt i dag vi, så her har det ikke blitt noe vask- hadde tenkt å vaske stua til jul i morra- men da kommer pappa og familien på besøk, så da blir det ikke noe da heller- HUFF, så synd ;)

Er så deilig å få det rent ja! Her har jeg ryddet og tørket støv, Skulle til å sette i gang med gulv vask men samboer nektet meg. Så i morgen tar han det mens jeg baker, vi får besøk om ettermiddagen. Han er god da... Må innrømme det er tungt å vaske nå, går jeg ned på kne sliter jeg med å komme opp, hehe. Gleder meg til å være i fysisk toppform igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...