mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 trenger en god oppskrift på paifyll og et godt råd til å fåt il bunnen, noen som kan hjelpe?
To under Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Har ikke noen eksakt oppskrift, men bruker egg, fløte, salt og pepper. Du kan variere med fersk spinat, kokt skine, ost, blåmuggost, bacon, cherrytomater, kokt laks, kylling, brokoli osv. Jeg pleier å lage med spinat, kokt skinke, ost og litt urter. Bunnen har jeg aldri hatt problemer med... men den er lettere å kjevle ut når den har ligget ca. 10 min i fryseren.
Jenny-penny Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 vi kjøper bunnen i ferdig pakke og steker den 5 min før vi har på fyllet * bruker somregel kylling, bacon, egg, fløte, brokkoli, sopp og løk og ost. * kan bruke spinat, tomat, artisjokker og andre grønnsaker * en som er god er å bruke ananas, sweet chilisaus, kyllingfilet, paprika og lage røren av fløte, mel og smør (har detaljert opskrift om du ønsker:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå