Gå til innhold

hjelp!noen som har opplevd dette?....

Anbefalte innlegg

i dag er jeg på min 3. sprøytedag...å nå har jeg begynt å blø??!fikk beskjed om at man kunne få mens når man gikk på spray,men det gjor ikke noe om man ikke fikk d,å d fikk ikke jeg..men nå plutslig kommer det når det ikke skal...blir vell å begynne på nytt igjen noda?.....huff...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7215559-hjelpnoen-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Slitelita !

Jeg har ikke opplevd dette. Men var jeg deg så ville jeg ringt til det sykehuset/klinikken som du benytter til dette forsøket. De er de aller beste til å svare hva som gjelder i ditt tilfelle.

Av det jeg har lest her på BIM så har vi fått ulike beskjeder ang. mens før/under/etter sprøytestart. Dette kan ha med at vi alle er unike og det er din lege som vet hva som er rett for deg.

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle gi beskjed dersom mens ikke var kommet før sprøytestart, andre vet jeg har fått beskjed om at det ikke spiller noen rolle....så her er det ulikt. Men slik jeg forstår på deg så har du fått beskjed om at det er ok at mensen ikke har kommet før sprøytestart?

Håper du får svar idag, ikke gøy med slike tanker hele helgen.

Lykke til ! Krysser fingrene for at alt er ok og du kan fortsette !

takk for svar!håper det...slutter jeg ikke å blø til i morgen skal jeg på sykehuset å få sjekket det,enten i morgen eller på mandag..håper jeg kan fortsette..de sa det var greit at mensen ikke kom før sprøyte start ja,men d va ikke bra at den kom nå,rart sa de..

hadde to cyster...typisk min flaks...når har jeg vertfall tappet de,å slutter jeg ikke å blø til mandag,må legen min ringe tr.heim så kanskje forsøket mitt må avbrytes...

så nå krysser jeg fingrene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...