Gå til innhold

Er 7 kg mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha gått opp når man er i uke 24?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e jo variabelt fra menneske te menneske...men du e jo over halvveis e jo den tia man legg på sæ uansett...ei venninne av mæ gikk opp 37 kg på førstemann ho...bare 9 på nr 2..

Skrevet

jeg hadde lagt på meg 7 kilo når jeg var 24 uker på vei! en uke siden bare da.. tror det er helt normalt.. noen går opp og noen går ned.. :)

Skrevet

Neida.. Gått opp 6.3 jeg.. Er i uke 24 nå! JM sa ingenting, så regner med det er greit ja :P

Skrevet

Det er helt normalt. Er selv i uke 24 og har gått opp 4,5.

Skrevet

Jeg hadde gått opp 4-5 kilo tidlig i andre trimester, men har stagnert. Er nå straks i uke 29 og har gått opp ca. 6 kilo, har gått opp 1 kilo den siste måneden i følge jordmor. Har ikke stresset med vekten i det hele tatt, spist det jeg har hatt lyst på. Men har blitt veldig fort mett så har ikke klart å spise så mye egentlig. Skjedde plutselig rundt uke 24-25.

Trenger nok ikke bekymre deg. Bare prøv å spise sunt på hverdagene, ikke godteri hver dag liksom.

Skrevet

Hei!

I mitt første svangerskap gikk jeg opp 10 kg når jeg var i uke 24!

Jeg var IKKE overvektig da (172 cm og veide 65 kg - før graviditet)

Men nå som jeg er i uke 13 - og var litt overvektig fra før graviditeten

80 kg - så har jeg gått opp 3 kg håper jeg ikke skal gå opp for mye.

MEN egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om vekten bare jeg ikke stapper i meg mye "dritt".

Så jeg vil svare Nei på ditt spørsmål og ønske deg lykke til..........

veldig mange som er så hysteriske for at de går opp for mye.......

Jeg gikk ned kiloene mine super raskt sist !

lykke til

Skrevet

Nei, det er ikke mye!

Jeg er nå 24+0 og har gått opp 9,5 kilo.

Jordmor sa at det var helt normalt :-)

Var ikke overvektig i utgangspunktet heller så jeg regner med at kroppen legger på seg det den trenger.

Spiser normalt sunt og stresser ikke

Skrevet

dette er helt individuelt! :)

noen legger på seg mer og andre mindre. men uansett, 7 kg i uke 24 høres ikke mye ut, det er nok det som er normalt for deg. :)

lykke til videre!! :)

Skrevet

jeg er gått opp 9 kilo. er i uke 20. veier nå 61 kilo, og er 1.74 høy

Skrevet

Jeg er i uke 23 og har gått opp 0...følte meg lit unormal jeg nå men lege har nå ikke stusset på det. Det kommer vel de siste tre mnd. Magen har ihvertfall vokst seg stor og mål er i overkant av det normale...

Skrevet

Eg er i veke 14 + 5 å har lagt på meg 5 - 6 kg so 7 kg i veke 24 syns eg ikkje er so gale :)

Skrevet

Du har nettopp vært igjennom en av de kraftigste vekstperiodene i svangerskapet (fra uke 18-24) hvor det er vanlig å legge på seg ca en halv kg i uka, dvs 3 kg i løpet av 6 uker. Synes ikke 7 kg er mye:-)

Selv er jeg i uke 18 og har lagt på meg 3-4 kg så langt. Prøver å passe på litt hva jeg spiser, har ikke lyst til å gå opp 30+ denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...