katta72 Jente 08-12-06 Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Etter to våkenetter med mensmurringer begynner eg å bli litt lei av å gå og vente. Har samme følelse som når eg pleide å vente på mensen i mine yngre dager. På do annethvert minut for å se etter blodspor, slimpropp, et eller annet...Egentlig litt teit, eg har en masse ting eg må få unnagjort før hun kommer men er så UTÅLMODIG!!! Ja ja eg får vel bare forsøke å finne litt tålmodighet en eller annen plass og vente, termin er ikke før den 10. desember. En trøsteklem til alle dere andre utålmodige sjeler derute. Før eller siden blir det vår tur...tror eg da
Hermelina Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hehe, er det ikke litt sånn for de fleste da? : ) Nå vet vi jo at det blir en ende på det, for min del varer det ikke lenger enn til nyttårsaften, og du kan jo ende opp med verdens beste julegave på selveste julaften! Men håper jo selvfølgelig mitt lillegull kan komme seg ut en stund før termin 17.desember!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå