Gå til innhold

god fredags ettermiddag, alle januarjenter :)

Anbefalte innlegg

Har akkurat henta jenta mi barnehagen, vi har pakka ut ei flytte-eske sammen, og hun sitter og velger eventyr vi skal lese straks mens hun deler ut tom&jerry-kjeks til mamma'n og bebien :)

ønsker dere alle ei kjempeflott helg, nyt dagene nå mens de er her, før det VIRKELIG blir alvor for oss... :)

Fortsetter under...

Takk for det!!!

Skal "pynte" meg litt, få på litt sminke, style håret, for å føle meg skikkelig vel, er ei stund siden jeg har hatt energi til det.

så skal jeg ut med noen venner på fredags quiz og virkelig nyte at magen strutter..

God helg alle sammen

Takk i like måte :=) Hørtes ut som en koselig stund med utdeling av kjeks til lillesøster:))) Her har lille prinsen min begynt med å ville hilse på babisen. Da drar han opp genseren min og legger kinnet sitt inntil magen min for å kose lillesøster. Så drar han ned genseren min igjen og sier så kjekt "ha det". Så han er bittelitt intressert i passe porsjoner hehe :)) Han er bare så skjønn når han gjør det og da blir jeg grepet av et øyeblikks dårlig samvittighet fordi han, som den store mammaelsker han er, snart må dele meg med en til.....

Ser nå fram imot en rolig og avslappende helg uten noen form for planer...

God helg til dere alle sammen :)))))

God helg folkens.

Vi har vært i bursdag idag, så sønnen min og jeg har proppet magene våre fulle med deilig sjokoladekake :-)

Selv om jeg ikke er i jobb er det herlig med helg :-) Teaterforestilling i morgen og ett par dager forsinket bursdags feiring for meg på søndag.

Så hyggelig med kjeks-utdeling... Sønnen min er nok for liten til å forstå at han skal få en lillesøster snart, men av og til ser han med et grublende uttrykk på magen min (han er nesten 16 mnd nå).

Denne helgen skal vi bare kose oss vi tre, for frem til fødselen nå er det hektiske dager for oss alle tre....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...