Gå til innhold

3D-ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på en 3D-ultralyd? Har så lyst å se den lille i 3D, men hvor mye må man betale for det? Har hørt at det er utrolig dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er dyrt. Var på Majorstuaklinikken, betalte 1500 for 2D+3D, fikk med oss 4 bilder og en CDrom med videosnutter fra 3Den.

Skrevet

Fy f..., det var en rå pris..Men var klinikken grei? Var de hyggelige? Da jeg var på min første ul så var ikke hun så hyggelig...virka lei av jobben sin liksom..

Skrevet

Det er TO ulike priser på Majorstuaklinikken, og hvis du bare vil ha "showet" - altså bare se på babyen din uten å sjekke at alt er i orden, (slik som man gjør på ordinær UL), så koster det bare 500. Vi var der en kveld for noen uker siden, og det var en utrolig fin opplevelse! Veldig hyggelig mann som var der, heter Dag, og vi fikk med en hel drøss med bilder (noen på papir, mange på cd) og flere klipp. Anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

hei vennen!

jeg var på majorstuaklinikken og betalte 1000 kr får "kosetime" da bruker sonolgrafen(en som er spesielt utdanna i england faktisk 45 minutter kunn på og titte på babyen)

han tar bilder og tar opp video snutter.jeg syntes det var veldig verdt di 1000 kr! fikk et ark med 4 bilder + en cd disk med ca 40 bilder og 5 videosnutter av den lille! (alle bildene og videsnuttene var 3D)

jeg må si jeg ikke angrer ett sekund på di 1000 kr!

får og bestille time: 22695510

og sonografen jeg hadde het Dag Harald Hovind og han var veeeldig flink i jobben sin,og utrolig koslig og morsom,anbefaler han på det sterkeste:c)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...