Gå til innhold

Noen som har erfaring med pulk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss en pulk, vurderer Fjellpulken eller Norpulken, for øyeblikket er det Norpulken som leder... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fjellpulken og er storfornøyd med den :-) Kjenner ikke til den andre da. Har dere tenkt å kjøpe ny eller brukt? Vi kjøpte brukt, og det kan du spare masse penger på! De fleste bruker ikke en pulk så mye at den blir slitt før de evt. selger den igjen. Vi kjøpte en som var brukt 3 ganger til under halve prisen av en ny f.eks. Den så helt ny ut da vi hentet den.

Skrevet

tenkte egentlig kjøpe ny.. Pulker går som varmt hvetebrød på bruktmarkedet, og mange av de som selges er bare noen hundre kroner billigere enn en ny... Har dere erfart at ungen prøver å krabbe ut av pulken? Fjellpulken har bare ett magebelte, mens Norpulken har skulderseler og to magebelter...

Skrevet

Vi har jo ikke prøvd den ennå denne sesongen. I fjor vinter var hun ca 8 mnd første gang vi var på tur i den og prøvde ikke akkurat å krabbe ut av den... :-) Men hvis jeg ikke husker feil er det mulig å feste sånne løse seler i den. Uansett var hun jo så godt pakket inn nedi der at jeg tviler på om hun ville klart å komme seg ut nå heller. Men må jo si det høres lurt ut med skulderbelter også. Vi må ha vært veldig heldige med kjøpet vårt siden vi fikk den så billig forresten. (Vi averterte selv i lokalavisa, da.)

Skrevet

har ikke erfaring selv, men skal også kjøpe pulk.

Norpulken er jo best i test over alt så det blir den på oss.

Skrevet

Hei. Svarte deg på 2-3 år...

Ville bare si og at jenta vår krabbet aldri ut av pulken, hun elsket og sitte i den... og er av den typen som hatet og sitte i vogn...

Skrevet

hei

jeg har brukt fjellpulken, både en kjempegammel og en splitter ny. Det er ikke sjans for barnet å komme seg ut av den.....jeg synes de sitter veldig godt, bare man plasserer barnet langt nok ned.

den gamle er jo litt ustø, men vi går bare "søndagsturer" så det er ikke noe problem, vi låner den av noen vi kjenner. den nye er mer stødig.men knalldyr.

åh! jeg gleder meg til skisesong og pulkturer- sønnen vår elsket å sitte der i fjor

Skrevet

Vi har fjellpulken og er forsåvidt fornøyd med den, eneste minuset er som noen andre har nevnt her, at det bare er et enkelt magebelte til å feste ungen med. Hun har aldri forsøkt å klatre utav, tror ikke hun hadde fått det til, men hun siger veldig nedover i pulken noe som gjør at vi må stanse ganske ofte å sette henne opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...