Labbetøs Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Hei hei. Skjer mye med deg for tiden ja. Lite trondheimsturer nå da, regner jeg med. Hos meg har alt fortsatt i samme bane. Lekker godt både her og dær, men ellers ingen plager. Tuppa presser godt på ribbena og jeg gleder meg til hun synker litt mere. Det begunner da å bli på tide? Har jo bare 5 uker igjenn. Hvordan går det foresten med Lamaze? Jeg må innrømme at det går litt dårligere med pusteøvelsene nå (har vært litt sløv en stund nå som jeg har hatt mamma på besøk), men jeg har trappet opp lengden på øktene så det begynner å bli bedre igjenn. Jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg til fødselen nå. Det skal bli godt å se lilleBekka. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jeg sliter litt for tida... vondt med bekkenløsning og modningskynnere. Så det blir dessverre ingen Trondheimstur på meg før jul... og gudene vet når lillejenta kommer - det kan være alt fra neste uke til 20.januar... Håper vi styrer unna selve julaften da Går ikke så kjempebra med Lamaze-øvelsene heller, men jeg merker at lesinga og teoriene har gitt meg en trygghet foran fødsel som jeg overhodet ikke hadde sist. Så selv om jeg ikke har greid å øve inn rutinene, så har jeg fokus på avslapning og pusting, og det kan jo bare være positivt
Labbetøs Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 Det er det nok. Selv om man tar med seg bare 10% av tingene, så har man tatt med seg 10 % av tingene! (Logisk nok, hehe). :-) Jeg har kommet meg til et drøyt minutt pusting nå, så det begynner å nærme seg. Ved første gjennomkjøring klarer jeg ikke mere en 45 sek da, men da tar jeg bare ett minutts pause og så klarer jeg litt lenger neste gang. På tredje-fjerde forsøk passerer jeg minuttet, og holder meg dær resten av tiden. Bruker nå ca 20 min daglig, så da regner jeg med å være godt i rute før fødselen. Ikke morsomt med de modningskynnerne nei. Kan vi ikke dele litt? Jeg har veldig lit kynnere. Kan ikke merke dem i hvertfall. Jan kan få litt av dine, så får du det samtidig litt enklere????
selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg deler villig vekk Får kynnere bare av å gå på do for tida. Utrolig slitsomt. Men samtidig så må det jo være godt for noe? Kanskje blir fødselen LITT kortere enn sist... akkruat nå sitter jeg med en 2-åring foran meg, hun har hånda på magen min og vil så gjerne kjenne lillesøster sparke... hun syns babystripene er litt fascinerende også hehe.. har en del av dem nå. Menmen, de får bare komme. Liten pris å betale for å bære fram to velskapte døtre sier nå jeg! Har du alt i hus nå da? Dvs har du HUS nå? hehe Kjøkkenet vårt kom igår, det står i kjelleren... gubben skal rive siste rest av gammelkjøkkenet ikveld, så skal han og pappa legge vegg, golv og male veggen i helga. Så det ikke så lenge til jeg kan lage mat i splitter nytt herlig kjøkken! Gleder meg!
Labbetøs Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 Nåh. Tror aldrig jeg har vært så babysjuk som jeg er nå. Veninner flyr inn og ut hær med sine små, og jeg har så lenge igjenn. 42 dager. Det virker så leeeeeenge for øyeblikket!!! Ble ikke bedre av å høre om deg og toåringen din. He he. Bare koselig da, men jeg vil også!!! :-) Huset begynner å komme seg nå ja. Hoveddelen er FERDIG! Utleiedelen har vi kommet godt i gang med, og håper å bli ferdig med slik at vi kan leie den ut FØR JUL! Så er det bare overetagen igjenn, men det blir over nyttår engang. Den haster ikke. Skal ta noen bilder og sende deg.
Labbetøs Skrevet 27. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2006 Hei. Jeg finner ikke tilbake til mailadressen din. Kan du sende meg en mail så jeg får sendt deg bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå