Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 kor tidlig kan æ forvente at slimproppen går før fødsel?? mistenke næmmarli at dn har gått, å d e enda 50 daga igjen til termin.....
selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 beklager, hakke peiling... så aldri noe til denne slimproppen forrige gang jeg. Håper noen kan gi bedre svar enn meg
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Forrige svangerskap gikk proppen ca. 5 uker før termin. fikk dattern min 2 uker før termin. Det er helt normalt at den kan gå mange uker før termin til at den først går under fødsel.
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Hvis du er usikker, kan du jo ringe ned til føden å høre. Evt dra dit på en kontroll. 50 dager før er jo vel tidlig da. Men den kan gå lenge før fødsel ja. Noen ganger går bare deler av den og noen ganger danner det seg delvis ny. Så det trenger ikke å bety at en fødsel er på gang. Lykke til!!
Lirum Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Min propper har vært veldig sliiiiimete og også fulgt av vann fra mellomhinnene og den har gått tett opp til fødsel og jeg har overhodet ikke vært i tvil!!! Det kan komme slim før også, og den kan jo gå gradvis kanskje.... du må nå iallefall følge nøye med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå