~\/ero~ Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jeg skulle egentlig hatt mensen 4.nov. eller det pleier å gå ca 1 uke over noen ganger, så ca den 11 da. Tok graviditetstest i dag og viste negativt. Hvor lenge bør jeg vent før jeg tar ny? Er for tiden kvalm og svimmel. Og har litt vondt nederst i magen og korsryggen, litt sånn prikking. Er også veldig trøtt og sliten for tiden. Detter kan jo være tegn på graviditet. Men burde jeg stole på testen?Synes det er litt rart når det har gått så lang tid siden jeg skulle ha mensen.
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hehehe... Kan jo være det da... Det er jo symptomer på begge deler, men ha du prøvd å teste med morgenurin?? Mer hcg i urinen... Men uti fra det så vet jeg ikke... Kanskje kontakte legen og høre der??? Kan jo hende ELen din har blitt forskyvet eller at den har uteblitt... Hehehe ikke akkurat dette man håper på... Men skal krysse for at det er en liten spire hos det som ikke vil bli kjent ennå=o) klem
~\/ero~ Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 Nei, har ikke prøvd morgenurin. Tenkte jeg skulle vente noen dager før jeg tar ny. Men er så fælt å vente. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå