Twisted Sister Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har lyst til å kalle opp barnet vårt (kjønn = uvisst enda) etter dets besteforeldre. Min mors navn starter på S, og min fars navn starter på R. Hvilket dobbeltnavn kunne det blitt?? :-) Er takknemlig for alle forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Stine Rebekka Sara Regine Rikke Sofie Rine Synnøve Synne Rebekka Solveig Regine Verre med gutt... Lite fine på R Rasmus Sebastian (dumt med to S'er etter hverandre) Rune Sakarias Liker: Sebastian, Sigurd, Sverre, Sakarias, Simen Er det ikke noe i navnet som du kan oppkalle, ikke bare forbokstaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted Sister Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2006 Navnene til mine foreldre er så lite flatterende at jeg ikke kan bruke mer enn forbokstavene! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Haha, velkommen i gjengen! Men tror kanskje du må komme med noen forslag, så kan vi si om vi liker dem. Aner jo ikke hvilken stil du liker! Hva med å bruker R eller S på dette barnet, og den andre bokstaven på et evt neste barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted Sister Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2006 Har vurdert å bare bruke den ene bokstaven ja. Redd det kan bli for mye med dobbeltnavn i og med at han skal ha både mitt og farens etternavn. Selv liker jeg bl.a. Ruben, Sjalg, Synnøve, Ronja, men finner det vanskelig å kombinere dem med andre navn uten at det blir for mye av det gode. Syns f.eks at Ronja Synnøve blir for voldsomt selv om jeg liker begge godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Sara Rebekka Rikke Sofie Sandra René Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 Hm... det var sannelig ikke så lett, her kommer noen forslag med litt av hvert: Sunniva Regine Ragne Synnøve Sofie Rebekka Stina Rose Rigmor Sofie Skjalg Runar Ragnar Severin Sølve Rupert Stål Rasmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 Ruben Sebastian Simon Ruben Sol Rebekka Sol Rakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 25. november 2006 #9 Del Skrevet 25. november 2006 Sanna Regine Rina Sofie Scott Ruben Sam Rikard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemannpåvei Skrevet 25. november 2006 #10 Del Skrevet 25. november 2006 Sara Rhianna Sjekket listen min og ser til min gru at hverken R eller S navn har kommet på listen!! Min datter har Samantha som mellomnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå