Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 så er anonym her jeg... er det normalt og gå på do og bæsje 3-4 ganger om dagen?? får plutselig mageknip og da må jeg forte meg på do.. har oxo masse luft i magen (unskyld detaljene) men er ikke løs i magen er normal... håper på svar
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Sambo og junior gjør ofte det.(Men de har jo ikke baby i magen da...) Jeg har alltid vært sånn en gang i uka omtrent. Men nå er jeg plutselig både 2 og 3 g daglig... Har vært det litt over en uke nå.
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Jepp... jeg har det også... lurer på om et er vanlig eller om jeg må slutte og spise så mange klementiner :-)
Mamma til 3 <3 Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Heldigvis ferdig med det nå,men jeg har vært plaga med det i flere uker. Sikkert fordi ungen presser på tarmene ville jeg tro.
marguritten Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 det er vel babyen som presser på alt...tarmene og blæren. å det er veldig vanlig å være "vindfull"
Bratsj Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Vil mye heller ha det slik enn å ikke komme på toilettet da !
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 min mage er heller ikke helt "normal" en dag kan det være tett som man skulle tro der satt en propp.og en dag er det så vidt jeg rekker bort til toalettet før det setter i gang og luft ..fyf fy fy det er jo helt sykt ,føler meg litt som mannfolka: hau hua der røyk det fra maskina hihihihi eller den derre var det kraft i hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå