Gå til innhold

Nok et EL spørsmål..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nettopp begynt å teste, og har mange spørsmål selv. Jeg trodde den bare registrert STIGNINGEN av LH og at denne kunne være relativ kortvarig, men sender med et nytt spørsmål til de som er erfarne her:

Føler litt på kroppen at det snart er eggløsning på gang (pga slim). Har testet i 7 dager nå, men i dag var streken "nesten" like sterk som kontroll-streken. Kan jeg vente til i morgen samme tid for å teste på nytt eller bør jeg ta en ny test snart igjen?

Håper dere har en KOSelig uke slik at du kanskje kan ta en annen test om et par ukers tid!!!!!!!!

Det er riktig at testen registrerer stigningen av LH. Hos noen slår testen ut en, to eller tre dager på rad. Men det er nok mest vanlig at den kun slår ut en dag (eller en gang i testperioden). EL vil da intreffe innen 24-48 timer. Noen sier 12-36 timer. Klart du kan teste flere ganger på et døgn.

Jeg har selv fått positiv test om morgenen og testet på ny om kvelden og fremdeles fått positiv, men morgenen etter det igjen var den negativ. Den er altså ikke positiv NÅR selve EL er, men et halv til ett døgn FØR du har EL.

Vet ikke om dere ble klokere, men jeg prøvde iallefall. Lykke til begge to. Det høres ut som dere er klare som egg denne helgen! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...