Gå til innhold

Teste om morgenen eller kvelden etter IKM?

Anbefalte innlegg

Jeg er ca tre dager over IKM (litt usikker) Har det da noe å si om jeg tar testen på morgenen eller kvelden??? Er så lenge å vente til imorra ;) *utålmodig* Har hørt at det ikke spiller noen rolle når det er gått noen dager, men man hører så mye forskjellig.. Hva mener dere?

Fortsetter under...

Hei!

Mulig dette kommer an på testen, men jeg vet at CB testen kan taes når som helst på dagen etter IKM.

Lykke til!

Jeg skal teste imorgen! (IKM idag eller imorgen)

Skal krysse fingrene for oss begge!

:-)

Jippi jippi jippi :)) Da blir det test når jeg kommer hjem idag........ Ønsker lykke til oss alle ;) Visst er det spennende! Er så spent nå at jeg tror jeg svimer av :P

Mine fingre er krysset for oss, Noddy :DD

Annonse

ÅÅÅÅÅÅ jeg vil vite det NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Kommer til å løpe ut døra kl 15.45 og komme meg ut i friskluft, føler at jeg kommer til å eksplodere snart av innestengt spenthet!

Har lyst til å ringe mamma og spørre om det var sånn hun hadde det, men hun er på ferie i England og søsteren min har sikkert bare såvidt stått opp(bor i USA)...mannen min er og henter datteren sin og ellers kan jeg jo ikke si det til noen her på jobben!

Jeg tror jeg snart har gått tom for tolmodighet her, kanskje jeg må kjøpe en flaske med det på vi hjem ;-)

Jeg vil OGSÅ vite det nå!!!! Gjett hvem som skal fly rett inn på do med en viss pinne når hun kommer hjem ;) Hehe.. Så jeg kan forstå utålmodigheten din!! Frustrerende å ikke ha noen å snakke med!! Godt du har oss her da :)

Jeg ringer min høygravide søster i ett for å skravle om symptomer, hvor mye tanta ikke har kommet etc etc.. Hehe..

Kjøp deg en flaske tålmodighet og smør deg godt inn, så skal du nok overleve denne spenningen ;))

Jeg skal ut og kjøpe fliser og vaske hele huset i dag...masse svevestøv i hele huset...

Vi har pigget opp gulvet på badet(kanskje ikke den beste aktiviteten når jeg idag er ganske sikker på at det er noe i magen!!!)har også bært masse tung stein ut fra huset....

Får håpe det evt har gjort at den lille har klort seg godt fast!

Har bare lyst til å legge meg til å sove så jeg kan teste imorgen!

oioioi, nå kan jeg snart gå fra jobben her!

Ha en fortsatt god helg så høres vi forhåpentligvis på mandag med gode nyheter!!

Annonse

Veldig spent på om du har testet ennå?

Vi var og spiste på Mc Donalds, måtte bare gå etter å ha spist halvparten, luktet så vondt der...

12 timer igjen så tenker jeg at jeg er oppe og tester meg!

Fryser som bare det...hihi

Egentlig er dette litt gøy forutsatt at vi er gravide da§

Gleder meg til å høre fra deg!

hmmm...testen min var neg, men TR har ennå ikke meldt om besøk så krysser fremdeles fingrene er bare 1 dag etter IKM så skal ikke se bort ifra at den kanskje bare er forsinket.

Håpet er lysegrønt og ute er det grått!

Lykke til!

Heisann!! Da var jeg på plass igjen :) Du her da??? Har ennå ikke møtt på noen tante, men alle testene har vist negativt :((( Tror syklusen min er endret siden jeg har slutta på p-piller, men hvem vet... Har vel egentlig gitt opp håpet for denne gang, s¨å hvorfor kan ikke den j**** tanta bare komme slik at jeg får startet en ny pp....??!! *frustrert*

Vi får fortsette med disse kryssede fingrene og håpe det går bedre neste gang :)

Huff, det er ihvertfall ikke morro!

Jeg fikk i det minste TR....

Kan trøste meg med at neste IKM er julaften! DÉT hadde vært noe!!

fant ut at jeg har 29 dagers syklus etter p-pilleslutt, så testet nok en dag for tidlig...kan bli dyrt i lengden det her, har bestilt tester fra billigtester nå, håper jeg ikke trenger alle 10...

Håper du får en avklaring snart!

Kanskje du/vi får en liten spire til jul?? :D DET hadde vært en fin gave det :D

Jeg kommer til å bestille 10 tester selv her, i håp om at kun en blir brukt.... Har jo bruk 6 tester til nå!!! Utålmodighet er dyrt det skal jeg si deg.. :D Huff... Ikke fra billigtester en gang.... :-o

Vi har også brukt ganske mange hundre på tester, tror vi snart er oppe i 10 stk det siste året, selvom det er først nå vi prøver.

Jeg er helt slått ut av TR, håper virkelig det blir den siste på lenge!

Igår brygget jeg ingefærte til mannen min og meg, skal drikke det hver dag denne pp og se om det hjelper!

Hmmm...det har jeg ikke tenkt på, dette blir vår tredje pp, alle gode ting er tre?!?!

Krysser fingrene for pluss til jul!

Tror vi må prøve å slappe av og ikke stresse for mye med det, veldig lett å si, men kjenner meg selv såpass godt at jeg knyter meg når jeg blir stresset...

Håper virkelig vi får gode nyheter før utgangen av året!

Nå må jeg jobbe litt!

Håper vi sees på 1.tri om max en mnd!

Tvi Tvi!

Hehe.. Mulig jeg har utsatt tanta ved å tenke så mye på det, så det er nok lurt å ta det litt med ro ;)

Vi SKAL på 1.trimester innen en måned, sånn ER det bare :))

Kose deg på jobb da, må nesten jobbe litt selv her ;) Lett å bli oppslukt i dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...