Gå til innhold

noen som vet om babyen kan reagere på salat eller tomat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, salat kan være litt "gass-mat" for noen, (slangeagurk er enda verre) og snuppa mi reagerer på salat. Og alt annet... Sånn går jeg av meg svangerskapskiloene;)

Men prøv det ut før du eliminerer, kan jo ikke bare spise brødskiver heller...

Skrevet

Babyer kan reagere paa groent ja... Og jeg er rimelig sikker paa at tuppa mi reagerte paa tomat ogsaa, hver gang vi hadde pasta med tomatsaus saa ble det hylskrik her.

Skrevet

Den eneste salaten lille tuppen min ikke reagerte på var is-salat! Har hørt om flere som sier det samme.

Tomat aner jeg ikke.....

Du har sikkert hørt dette før...men.... du må bare prøve deg frem ;O)

Skrevet

ja for jeg har hatt noen netter med lite sovn og urolig baby, og først trodde jeg det var lakris, men har hatt det uten at jeg hat spist det, og det eneste jeg vet jeg har spist felles kvelden før de nettene er salat med salat, agurk og tomat.... spiser veldig lite så jeg vet hva jeg har spist..... må kanskje droppe salat en stund da.. eller en og en av tingene.... kanskje det er alle tre.. kjedelig å gi henne vondt i magen bare for å se da.....

Skrevet

ja det er isbergsalat jeg pleier å spise... vprøve uten det først da....

Skrevet

Det aller verste med agurken er skallet, hjelper å skrelle det av:) Vet, det er grusomt å se de ha vondt i magen...

Skrevet

agurkskallet ..... skal jeg huske...

hvorfor agurk egentlig... det er jo nesten bare vann, er det ikke...

Skrevet

jepp! Alle mine fire har blitt rabiate av det... Ikke gunstig å starte noe slankekur/sunn-mat regime for min del i løpet av de første månedene...

Skrevet

Har lest at en del reagerer på "sterkt tomatisert mat", regner med de mener tomatsaus-baserte ting som lasagne og spaghettisaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...