Gå til innhold

Når bør jeg forteller det til sjefen?


vibeker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når jeg bør fortelle til min sjef at jeg er gravid?

Jeg jobber i en liten bedrift, og det vil påvirke bedriften mye til neste år at jeg får barn. På en måte gruer jeg meg litt til å fortelle det, og har lyst til å vente så lenge som mulig, men det er kanskje ikke riktig? Vi har ikke sagt det til noen ennå, er 6+6 på vei, og har lyst til å vente lengst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Akkurat oppdaget denne klubben. Ser at det er årets Juli- fødende som ennå skriver, men vi får komme inn vi og som enda har det lengste igjen.`

Det høres ut som det kan være greit å si det til sjefen din relativt tidlig, men skjønner godt at du vil vente lengst mulig.Enda kan du jo vente noen uker, det er mye som kan skje, desverre. Jeg har en jobb hvor jeg måtte si det umiddelbart, det var ille. jeg kan ikke utføre min vanlige jobb som er i røntgen stråling store deler av dagen. Normalt ville jeg ventet til 12. uke. Men nå vet alle på jobb det og da måtte vi jo fortelle nærmeste familie også. Føles ubehagelig, det er jo enda bare vårt lille hemmelige under : ) Som vi håper inderlig vil klare seg.

LYKKE TIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...