Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Eller..baby og baby da..Hun er 11 mnd. Har vært dårlig i 3 dager nå. Hun har kasta opp i går og dagen før..to ganger tilsammen bare da, men hun vil ikke ha noe mat! Bare spytter ut. Og salte kjeks og farris er jo ikke aktuelt akkurat. Jeg ammer da, og hun vil ha litt pupp og drikke, men ellers ingenting. Vil bli båret hele dagen, og er generelt sutrete..Men ingen feber. Hva kan jeg gi henne for å få henne bedre?
LivetErEnLek Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Nå husker ikke jeg hva det heter, men vet det finnes et pulver som man kan blande ut i saft/vann som inneholder alt som disse små trenger av mineraler og vitaminer. Brukte det en del på sønnen min da han var så liten og syk. Fåes på apoteket, bare spør der, de vet helt sikkert hva jeg mener.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Eplesaft sies å være bra mot kvalme mager. Og Biola. Evnt yoghurt naturell. Så ville jeg nok spandert på henne noen søte kjeks. Mariekjeks vil hun sikkert ha?
MintCondition Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Blåbærsaft anbefaler min mor ihvertfall. Og Mariekjeks..
skimre Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 huff, hadde det sånn her også for et par uker siden.... GEM heter det som fåes på apoteket:) ellers tilby masse vann! god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå