Gå til innhold

Når legger dere de små om kvelden, og når står de opp om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger jenta vår 19.30 og hun sover til 08 ca. (får jo selvfølgelig pupp endel ganger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min søv aldri!!! :) ikkje kveld her før 24-1 ca å opp kl 7 ca. spis ca 4 gang pr natt,

Skrevet

Jenta vår legger seg mellom 20.30-22.30 sover til ca 8 på morgenen!! Våkner en gang på natten og sovner med en gang vi legger ho med oss..

Skrevet

Teodor tar kveld rundt kl 22 og sover gjerne til kl 11 neste morgen :)

Noen ganger vil han ha mat på natten i 04-05 tiden, og noen ganger vil han ikke ha før 07, da sovner han igjen med en gang og sover litt tid :)

Idag våknet han ikke før over 12...!!

Føler oss ganske bortskjemte ;)

Skrevet

H*n er ikke så gammel enda da kanskje? Jenta vår holdt på slik de første 2 mnd.

Skrevet

Vesla og fireaaringen min legger jeg ved halv aatte tiden. Eldstemann kan lese boeker paa sengen (etter godnatt historie fra mamma eller pappa) til han sovner, som regel skjer det ved aatte tiden (at han sovner=))

Begge er oppe tidlig - mellom seks og syv om morgenen.

Skrevet

Legger seg kl 19/19.30. Lys våken kl 6.00, noen ganger enda tidligere (gjesp!) Han er 6.5mnd.

Skrevet

Legger seg ikke senere enn 19.30 og står opp ca. 08.00.. Sover hele natten gjennom.. Er 8,5 mnd.

Skrevet

Legger seg 19.00. Våkner for mat mellom 03-04 og sover til 07. Blir da tatt opp i senga vår, og ligger der til ca. 09. Hun er 4 mnd

Skrevet

Her er det kvelden kl 1900.(noen ganger mm ca 0400)

Mm i 0700 tia, så står vi opp rundt kl 0900.

Lille snuppen er 6mnd.

Skrevet

Er det mulig....for noen sovedyr dere har da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Her legger hun seg 19 og er klar for nny dag 05.39(på minuttet)....er vi så heldige at hun sover ti min lengre, så bæsjer hun på seg og vi må opp allikevel ............

Skrevet

Endelig en til som våkner tidlig. Ble jo bare mer og mer molefonken av å følge denne tråden.

Hvordan skal vi få de små morgenfuglene våre til å skjønne at det er godt å ligge og dorme utover morgenkvisten, tro....

Skrevet

Legger han kl 19.15 og sover da til ca kl 06.30, får pupp og sover til ca kl 08. Veldig deilig at han har så godt sovehjerte altså! Men vi har hatt litt problemer på natten her også pga at han er så hard i magen, men tror jeg endelig har fått løst det opp nå =)

Skrevet

Tassen min legger seg 18tida og våkner for dagen kl 8, men drøyer med å stå opp til 9tida...

får pupp 2ganger om nattan 2tida og 6tida

Skrevet

Håkon er 8 uker og legger seg litt etter 21. Sover til ca 5. Pupp. Sover til 08 -8.30. Pupp. Sover til 11-12. Slekter visst på sine murmelforeldre...

Skrevet

Elin og tøffingene....!

Godt å høre at det er noen andre i denne verdenen som også er så tidlig våkne....og jeg som er et BBBB-menneske....har så underskudd på søvn nå at hvis jeg får muligheten til å sove og sove lenge, så tror jeg aldri at jeg våkner igjen ;)

Pappan er A-menneske, så det er han som får "skylden" ;) , men 05.30 er jo helt avsindig tidlig........dagene blir jo bare sååååååå lange !!!

Skrevet

Legges en gang mellom 7 og 8, og sover til en gang mellom 8 og 10. Snart 8 mnd.

Skrevet

Legger seg 18.30 og sover til kl 07

Han er snart 7 mnd

Skrevet

Gutten min er klar for natta mellom 18.30 og 19.30 og sover til mellom 7 og 9 om morgenen :)

Han er 6mnd

Skrevet

Tror humlegutt slår alle :o)

Her er det morgen klokka 05, gjjeeeeeesssspppp!

Tar kvelden klokka 19 og sover non-stop heeeeeeelt til 05, da er det opp og hopp!

Skrevet

min legges kl 19.00 og sover til i 9 tiden..har da fått mat en- to ganger i løpet av natta! '

er 7mnd

Skrevet

11 uker og legger seg mellom 1930-20, sover til ca 3, får mat, sover til syv, får mat og sover litt til. Ikke vært oppe en natt med han. *bankibordet*. "han sover ikke, han ligger til lading", så jeg får det nok! hehe

Skrevet

Celine legger seg mellom 19 og 20 og sover da til mellom 07 og 08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...