Gå til innhold

Jippi! (forsiktig jubling over EL...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sterkt positive EL-tester i går kveld og på morran i dag. Også har jeg noen sinnsyke EL-smerter på begge(!) sider, litt bedre utover dagen! Har hatt masse EL-slim, men nesten ingenting i dag. Håper tempen er høy i morra.

Kroppen har lurt meg og testene før, men har liksom trua på at det kan bli noe nå. I tillegg er jeg bare på dag 13, pleier å ha EL laaaangt ut i syklusen.

Jippi ai ai!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var temperaturen høy!!!!

Men hadde julebord på jobben i går og det ble en del alkohyler.........

:)

Skrevet

Hos meg stiger tempen masse når jeg drikker, så fortsett prøving litt til du og se om tempen holder seg oppe :-) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx masse for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for all xxxxx-ing :)

Er en del andre ting som tyder på at EL er over (eller at kroppen har gitt opp forsøket): EL-smertene har gått over, EL-testen i natt var svakere, ikke noe mere slim/helt tørt.

Tempen har ligget mellom 36,16 og høyest i går på 36,33. Klokka 6 idag var den på 36,74. Så målte jeg igjen klokka tolv etter 2 paracet og en del mere timer i senga(!) Da var tempen 37, 06.

Skal ta i bruk progesteron kremen igjen, men da må jeg være sikker på at EL har vært. Skal ta ny EL-test i kveld og så er det vel bare å vente å se på tempen i morra. Soneterapi+krem ga uttelling sist gang så jeg tror det kan bli noe denne gangen. Har heller ikke 'gamle' egg hvis det stemmer at EL har vært så tidlig ute denne gangen. Kan jo faktisk også være at det løsnet to egg, i så fall er det jo dobbelt så stor sjanse for spire, hihi!

Lykke til til deg også!

Skrevet

Ja tempen imorra vil vise om du har hatt el så da kan du ta de. Jeg hadde samme problem. Fikk tidlig pos el test onsdag, 2 dagerfor tidlig. Så var den fremdeles pos torsdag, hadde masse el slim ogkroppen hadde alle el symptomer,men jeg drakk alkohol, så den høye tempen fredag kan ikke si noe sikkert. Heldigvis var den høy i dag og, så da har el vært, men om det var torsdag eller igår kan jeg ikke vite sikkert... :-)

Skrevet

Heisann, kanskje vi kan flytte over til 1.tri samtidig :)

Nei det er vanskelig dette med EL, men er jo som du sier bare å vente å se an temperaturen de påfølgende dagene. Men tålmodigheten rundt prøvinga la jeg igjen i 2005! FF-gjennomsnittet for min EL er dag 41, så må kunne si at dag 13 er veldig tidlig!

Krysser fingra for at alt fungerer for dere nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...