Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Får deres 3-åringer adventskalender i år?
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Min 2åring skal ialefall få adventskalender han..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Ja i år føler jeg han virkelig er klar for kalender-blir mer spennende nå når han forstår litt mer:-)) Men jeg tror kanskje at jeg skal henge opp en pakke for hver dag,ellers så tror jeg at det blir VELDIG vanskelig for minien å se alle disse pakkene i 24 dager uten å kunne få åpne alle sammen på likt..eller kanskje det går over all forventning å henge opp alle sammen samtidig?? Det blir spennende å se:-))
camilla^ Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Eldste jenta mi blir 4 i januar, og har fått kalender hvert år. Og har kost seg med den hvert år. Kun det første året hun ville åpen alle med en gang, etter det var det veldig gøy å se på pakkene og gå og titte på den noen ganger om dagen og bestemme seg for hvem pakke hun skulle ta neste gang. (har ikke kalender med tall på, så hun kan velge hvem pakke hun vil ha hver dag) Men her blir det mye forskjellig på kalenderen. Strikk, smykker, bøker, småleker, glansbilder osv osv. Har igrunn ikke helt oversikten, siden det både er meg og mormor som har ordnet med pakker til den.
PirimittmittMarion Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Min har fått hvert år, men han har storebror som får. Siden storebror er det store forbildet lærte han fort som (nesten) toåring sist jul at det var en pakke om dagen. Og i år har han snakket om det i en mnd allerede så her er det klart det skal være kalender.
leneyvonne Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Min sønn er 2 og fikk adventskalender for første gang i fjor. Da fikk han duplo klosser! 1-2 hver dag. I år har jeg kjøpt en del små lekebiler som han får, i tillegg til andre morsomme småsjokolader og slikt. Moro med kalender da. Nå bare gleder vi oss til Nilus og Jul i Svingen
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Min fikk adventskalender i fjor og han skal få i år - syns det er kjempekoselig å lage til til ham. Har så gode minner fra jeg var liten og mamma lagde pakkekalender til oss alle tre. Derfor må jeg bare overføre det til mine barn også. Skal kjøpe Brio togbane og pakke inn noen skinner hver dag + en liten godteriting i helgene. Advent - en deilig tid =)
Firegullsmamma Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Vi har laga adventskalender til jenta på 2 1/2 . Gleder meg veldig til de forkjellige pakkene skal åpnes. Vi har pakket inn litt forskjellig som feks kjevle, hårstrikk, klistremerker, ny drikkeflaske, litt godteri og diverse Skal jeg være veldig fornuftig er det vel unødvendig en mandarin hadde vel gjort nytten. Men, jeg ønsket meg alltid slik kalender når jeg var liten, noe jeg ikke fikk. Så mine barn får kalender :-) Snuppa på 3 mnd må riktig nok vente til neste år.
Snupidupi Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Frøkna på to år og fire mnd fikk adventskalender i fjor... da va det duploklossa i dem... va aldri nå problem med at ho sku bærre åpn en... i år får ho også adventskalender og da har æ kjøpt et sånn duplo bondegårssett... som e førdelt i pakkan ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå