Gå til innhold

Biola Yoghurt til baby snart 12 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gitt henne noe melkeprodukter før (jo litt ost på skiven). Nå har jeg litt Biola Yoghurt i kjøleskapet som jeg har kjøpt til henne. Kan jeg bare gi henne halv med en gang, eller bare noen teskjeer tror dere??

Haster litt for det er snart mattid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elias er 12mnd og får både biola på flaske og joghurt.Får også litt melk,men det er han ikke så veldig glad i enda.

Skrevet

har gitt biola og " vanlig" yoghurt fra min var ca 11 mån.. de kan ju få vanlig melk fra de er 10 mån..så hvorfor ikke yoghurt....hvis ho ikke har fått det før hadde eg bwewgynt med noen få skjeer....øke litt hver dag...går nok kjempe bra det.. min tulla elsker yoghurtt... lykke til!!!

Skrevet

Hun skal få en skive nå og litt yoghurt etterpå. Referat kommer. he he.

Skrevet

Hun likte det :) Fikk 3 teskjeer og smilte bredt. Ble litt sur når hun ikke fikk mer da men... mer i morgen kanskje :-)

HI

Skrevet

Gutten min har fått biola siden han var 6 mnd. Er bare bra for magen, så lenge en ikke overdriver. :)

Skrevet

Et lite tips - gi yoghurt uten sukker! De liker den smaken like godt - om de ikke har blitt vant til bare sukkeryoghurt - og det er mye sukker i yoghurt. Det er sukker i naturellyoghurten fra biola. Jeg har noen ganger bare yoghurt, noen ganger med litt kanel, og noen ganger med usukret fruktmos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...