Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har ikke gitt henne noe melkeprodukter før (jo litt ost på skiven). Nå har jeg litt Biola Yoghurt i kjøleskapet som jeg har kjøpt til henne. Kan jeg bare gi henne halv med en gang, eller bare noen teskjeer tror dere?? Haster litt for det er snart mattid
mammatilelias Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Elias er 12mnd og får både biola på flaske og joghurt.Får også litt melk,men det er han ikke så veldig glad i enda.
bassen2 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 har gitt biola og " vanlig" yoghurt fra min var ca 11 mån.. de kan ju få vanlig melk fra de er 10 mån..så hvorfor ikke yoghurt....hvis ho ikke har fått det før hadde eg bwewgynt med noen få skjeer....øke litt hver dag...går nok kjempe bra det.. min tulla elsker yoghurtt... lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Hun skal få en skive nå og litt yoghurt etterpå. Referat kommer. he he.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Hun likte det Fikk 3 teskjeer og smilte bredt. Ble litt sur når hun ikke fikk mer da men... mer i morgen kanskje :-) HI
Gjest Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Gutten min har fått biola siden han var 6 mnd. Er bare bra for magen, så lenge en ikke overdriver.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Et lite tips - gi yoghurt uten sukker! De liker den smaken like godt - om de ikke har blitt vant til bare sukkeryoghurt - og det er mye sukker i yoghurt. Det er sukker i naturellyoghurten fra biola. Jeg har noen ganger bare yoghurt, noen ganger med litt kanel, og noen ganger med usukret fruktmos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå