Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Ja, så gal er jeg, eller desperat må vite. Har 3 cm åpning, og ekstremt moden. Så da får vi se...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hold deg i aktivitet. Ei venninne av meg tok lakserolje og vaske ned huset. Hun fødte på kvelden, fødselen tok 1 time. Aldri mer sa hun, det gikk alt for fort. (dette var onge nr 2)
Smiley og Camilla Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Lykke til ) Tok selv olja med mine to andre, og ser ikke bort for at jeg gjør det igjen hvis jeg går over termin..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Ble det noe suksess? Og hvor lang tid gikk det fra du tok det til det skjedde noe? Tok du mye? Spennende!
Smiley og Camilla Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Første gang tror jeg at jeg tok det i ca 6-tiden. Begynte å merke rier i 10-11 tiden og fødte om natta. Andre gang tok jeg først en gang, men merket ingenting. Tok på ny etter ett par dager (var nok ikke helt moden første gang) Og da fødte jeg neste morning. Tror jeg tok ei eller to spiseskjeer. Men HUSK det kan gå veldig fort for noen. Ei venninne fødte hjemme på badet for det gikk så fort
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Takk for svar. Ja, jeg vet at det kan gå veldig fort. Så jeg er klar til avgang, bor ikke langt unna sykehuset. Jeg håper bare det gir sin virkning nå, for jeg blir så sliten av dette. Har som sagt åpning og er veldig moden, så alt ligger til rette for at det kan bli fødsel. Det er så frusterende at riene mangler, har bare fine kynnere. Jeg er anonym pga denne omstridte metoden, så teit hvis det ikke lykkes! HI
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Hei. Hvordan gikk det da? Ble det noen fødsel?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Litt do-gåing, og rier har tatt seg opp betraktelig. Sitter her med steinhard mage i ett sett, så jeg kan håpe på at det løsner i natt... Lurer på å ta en ss til før sengetid. Har flere noen erfaring med lakserolje? HI
duppsko Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 har ikke funket på meg, og mine 4 forsøk. tilogmed ikke når jeg tok 5 ss igår!! fikk bare litt vondt imagen.. og jeg er 7 dager over... arrrgh...
Sofine Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Så spennende da. Jeg tok 3 ss igår ved 19-tiden.....ingenting har skjedd. Ikke noe annen effekt heller... Det er vel ikke meningen da, at jeg skal få denne ungen ut før den er passert 10 kg og er nærmere meter'n... Men lykke til for deg:-)
Lovami Skrevet 25. november 2006 #13 Skrevet 25. november 2006 Tror jeg skal ut å kjøpe lakserolje jeg også! Er nå 10 dager etter termin og blir like oppgitt hver eneste morgen når ingenting har skjedd. Alle venter og venter ... Og jeg har født 1000 barn i søvne i dette svangerskapet..Nei, lakserolje skal bli! SKÅL!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #14 Skrevet 25. november 2006 Ingenting har skjedd, ingenting! Og det er ikke fordi jeg ikke er moden, slik at det er sagt. Hos meg er det helt klart for fødsel. Jeg har dermed ikke tro på lakserolje, babyen kommer når den kommer! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå