Snupidupi Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 ... men sambo bei heime fra jobb og tar sæ av frøkna... så æ har bærre vært oppe å spist, det e alt æ har gjort tel nu i dag... nu for han på butikken så nu sett æ i sofaen og bimma mens frøkna ligg hær å søv så søtt... E fortsatt å så kvalm... hauverket har gjedd sæ ulitt utover dagen da... håpa nu i det minste den gjer sæ.... Har jo så mye æ sku ha gjort, nu når alle babytengan e kommen i fra loftet... frøkna e så søt og går å prata om at babyen skal lall i kurven og må ha pute og dyne... (ska ikke bruk pute da, men det e ikke lett før ho å førstå)... Lura på om æ nån gang får kontroll over alle babyklean... e det ei jente som kommer tel træng ho ikke gå naken i allefall... har tel nu kommet tel 15 bodya med lang arm ;D Å det bærre i str. 50/56... hihi
mamman til nyttårsbarn Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Da har du iallefall nok bodyer!!! Jeg hadde skikkelig vondt i hodet i går, men det var pga. været - pleier å bli værsjuk. Jeg har som mål at i løpet av helgen skal jeg rydde loftet for klær som jeg ikke trenger/skal bruke lenger - tenkte å gi det bort slik at jeg blir kvitt haugevis av poser med klær. Det er et ork å drive med sånn rydding, men litt koselig er det jo også da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå