Gå til innhold

Er gutten min veeeldig sent ute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 11 mnd, og han kan ikke krabbe enda.. Drar seg frem/åler bortover golvet. Står å gynger på alle fire innimellom, men klarer enda ikke å krabbe. Drar seg opp i knestående etter skuffer, men ikke mer enn det. Setter seg ikke opp selv enda, og reiser seg ikke.. Synes alle andre har babyer som er myyye lengre frem, og de er mindre en min gutt. Er det normalt at de kan være så sent ute? Er ikke noe flink å stå på føttene heller, er ganske gele' i bena når vi reiser han opp.

Men han er verdens blideste og snilleste gutt, er i kjempehumør hele tiden nesten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle barn er forskjellige...han tar den tiden han trenger. vet mange som krøp bare kort tid før dem gikk. og mange som er året før de kryper og vel så det. han gjør det når tiden er inne for det. =)

Skrevet

Alle barn er forskjellige. Nyt det gode humøret hans, ikke alle har det:-)

Alle lærer seg å gå før eller siden:-)

Skrevet

Gutten din er helt sikkert helt normal. De sier jo at de utvikler seg veldig ulikt de første 2 årene, også tar de hverandre igjen. Han har sikkert andre områder som han er tidlig ute på, noen har det bare ikke så travelt. Du får bare nyte tiden nå som han ikke flyr rundt å skal rive ned alt, den tiden kommer tidsnok.

Skrevet

hei. Har en gutt på ti mnd. Han er også litt sen. åler ikke(litt bakover bare)er seg ikke opp selv. kommer opp på alle fire, gynger litt... Står støtt på føttene og "går" litt når vi holder ham. ser også mange yngre babyer som er lengre fremme... har bekymret meg i det uendelige. Var hos fysio med ham, hun sa bare athan var litt treg, men gjorde nesten alt som er forventet for alderen til tross for at han ikke er så mobil enda. Men han er ganske flink språklig og hermer veldig etter mamma og pappa. Han var tidlig ute m vinkning, klapping osv. Noen er tidlig ute m språk, andre med bevegelse. En vennine har en jente som er 6 uker yngre og hun spinner bortover gulvet, men hun babler ikke i det hele tatt. Ta det med ro, det kommer sikkert.Jeg venter (utålmodig) jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...