Gå til innhold

Blir så forvirret av sambo...

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting jeg...

Mulig det er meg, men synes sambo virker mer glad....At han er litt mer avslappet...

Kan sikkert være pga at nå har jeg bestemt meg at pilla sakl være borte en stund og at jeg faktisk tok dette valget og sa i fra at det er nå han som skal styre med prev...

Han har begynt å vise at han bryr seg om meg, kysser meg oftere og ikke trekker seg tilbake...Virket nesten som om han er litt lettet.

Mmmmmm...*tenketenketenke*

Vel det er sikkert meg som har forandret meg... Virker mye gladere, selvom det kommer sånne deppe perioder...

Men nå er jeg mer spent enn noe annet, ferdig med tanta i går (hun kom en liten tur tilbake i natt, men var borte i dag... Hadde ikkert glemt å rydde=o) )...

Så er det jo helg å alle greier, da håper jeg det blir kosing, for det begynner å bli en stund siden sist nå...=o/ er litt spent på om han har skaffet seg prev... Kommer sikkert til å blir rååååskuffa når han drar frem en kondom....Hehehe

Jaja, er jo ikke annet enn å vente å se...=o)

Klem til dere....

Ps! Ble litt langt dette...=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7214211-blir-s%C3%A5-forvirret-av-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå koselig da..

Alltid godt med smil og kos, uansett hva motivet er.. hehe!

Lykke til og kos dere i helgen!!

Tror på at han merker at du respekterer han, da er det lett for han å gi noe tilbake.. som kos og godt humør!!!

Og, han vil vel muntre deg opp også, siden han merker at du har slitt litt i det siste!!!

Klemklem!!

Hehehehe... Takk jenter... Snille dere=o)

Jaja... Han spurte i går om jeg ville komme å legge meg tidlig da=o) HihhihHi... Får vel gjøre det i dag da...hehehe....

Nei, nå må jeg rydde litt... Kanskje en fin måte på å smiske litt... hehehehe.... Kommer litt av og på løpet av dagene...

Fant ut at jeg har vært litt for aktiv i det siste...

Kos og klem=o)

med bakgrunn i litt erfaring.. så lenge guttene slipper å tenke så synes de stort sett alt er greit.. tror det er det med at "nå skal vi lage barn" som skremmer de. og tanken på å bruke dong.. ingen gutter liker det.

så hvis man legger ansvaret over på de, uten at de kanskje skjønner det selv, så blir alt mye enklere. da er det liksom de som har tatt avgjørelsen og ikke vi.

jeg sluttet med p-piller grunnet andre årsaker enn at vi skulle lage barn. ble eninge om å bruke kondom fordi vi (han) ikke var klare enda. men tror kanskje vi har brukt kondom 3 ganger side det.(sluttet i mai) tok en prat med han og så at hvis vi han ikke var klar til å bli pappa var det det opp til han å bruke kondom. vi er ikke gravide enda, men det er ikke grunnet kodom bruk. tror nok at så lenge han føler at det er han som styrer det så er det ikke like skremmende.

uff dette ble langt.. håper dere orket lese alt.

god helg til alle og lykke til

Annonse

Sant nok... Har jo en fra før da, så trodde det ikke skulle være så vanskelig...

Men det er som du sier... Når de får bestemme så er det ikke så "farlig"... For da har jo dem tatt avgjørelsen=o)

God helg til deg og...=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...