Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har ei på 8 uker og en på 4 år. Minsten er oppe mye om natten sliter med magen. I natt var jeg oppe fra 01.00 -03.00(lys våken og skal prate) og oppigjen 4 og 5 og 6 og 7 men oppe hver time for mat. så når ho endelig sover fra 7 til 10.00 sover jeg også mann er på jobb og min datter på 4 år står opp 08.00 burde kansje stå opp da jeg å eller bare sove vidre???? (Dette skjer hverdag,men kun i dag jeg sov når ho var oppe) Tenkte å gjøre det i morgen også. Ho steller seg selv Ho henter og yoghurt og fullkorn selv litt melk noe i kopp noe på gulvet Setter på tv og ser barnetv. Jeg sover på sofaen Dumt av meg å la henne ordne seg selv i 2 timer mens jeg sover??? Ser ut som ho har kosa seg mase.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jeg syns ikke du er lat eller egoistisk. Har vært i samme situasjon selv. Det er jo viktig for henne og at du har litt overskudd senere på dagen. Du er jo der for henne hvis det skulle være noe. Og det er jo ikke hver dag det skjer heller.
Mikroline Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Dette er vel greit for en periode, minstejenta vil jo sikkert sove bedre bare om noen uker. Ettersom eldstemann synes det er greit å underholde seg selv på formiddagen et par timer, er det jo best for deg og få noen timer søvn slik at du kan gjøre litt mer på ettermiddagen i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå