mia eline Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Heisan!! Prøver meg på et lite spørsmål hos dere jeg selv om jeg ikke har vært inne på denne siden før. Kanskje noen har det likt som meg. Det hadde vært veldig godt å høre hva som ble gjort for dere. Jeg er 28 år og har alltid ønsket meg barn og nå er det faktisk blitt aktuelt for jeg har akkurat giftet meg og mannen min er også endelig klar. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg ønsket å starte for 2 år siden. Men mannen må jo som sagt være klar han også da..hehe Problemet er at jeg aldri har hatt natrulig mens, og startet på p-piller da jeg var 18 år for å få regelmessige bøldninger. Det ble også konstantert den gang at jeg hadde lav produksjon av hormoner.Da jeg sluttet med pillene for 10 månender siden har jeg ikke hatt noen blødninger i det hele tatt. Dette har jeg tatt opp med både fastlege og nå gynekolog uten at de har sett noen dramatikk i det. Men jeg blir jo litt engstelig av det da, og ikke ha mens i det hele tatt. Gynekologen som jeg ble henvist til ga meg en dobbel pergokur som ikke hadde noen effekt, ingen eggløsning. Bare en hel masse plagsomme symptomer da, men det er jo vanlig. Nå skal jeg inn til gynekologen igjen til mandag og er veldig spent på hva neste trekk er. Det jeg kan tenke meg er at de ihvertfall vil teste kvaliteten til mannen min. Er mer usikker på hva de har tenkt med meg. Hele kroppen er jo i ubalanse, og ingenting er riktig i utgangspunktet. Lurer da på om kanskje det vil bli ivf. For jeg regner egentlig med at vi trenger hjelp til å bli gravid. Er det noen andre som har erfaring på dette området. Innlegget ble litt langt, men jeg er så veldig usikker på hva som skjer videre. Og vi har jo så veldig lyst på barn. Vet innerst inne at dette vil ta lang tid..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7214181-noen-som-aldri-har-hatt-mens-eller-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 hei! jeg har heller ikke eggløsning og har veldi sjelden mens..sluttet på p-piller for snart 3 år siden. hormonprøvene mine er normale,snåle greier...har hatt tre pergo kurer og ingen eggløning...men så prøvde jeg med puregon sprøyter istede for pergo,å da fikk jeg vertfall eggløsning...prøvde dette 3 ganger,men blei ikke gravid,så nå skal jeg snart ha ivf..håper du får hjelp snart...tålmodighet må man vertfall ha når man holder på med dette,å det er ikke alltid like lett...lykke til,håper du får hjelp snart:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7214181-noen-som-aldri-har-hatt-mens-eller-eggl%C3%B8sning/#findComment-7217627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia eline Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2006 Hei du!!! Tusen takk for svar!!!og lykke til med ivf, det blir kjempespennede. Har ei vennine som akkurat har vært gjennom det, og det ser ut til å ha gått kjempefint. Masse masse lykke til!!Håper det ordner seg for deg også. Vennlig hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7214181-noen-som-aldri-har-hatt-mens-eller-eggl%C3%B8sning/#findComment-7221448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå