2 fine små Skrevet 27. november 2006 #26 Skrevet 27. november 2006 Vi kan jo be til storken, for eksempel! Eller mannen vaar om aa vaere med paa litt sengemoro hele tiden, saann av litt strategiske grunner... Alt hjelper, og det aa vaere optimisitisk hjelper i hvert fall. Ja trist med SA og MA, men veldig tidlige her, saa ikke en gang foster, mens selvsagt ikke noe saerlig for det. Men saa jobber man seg gjennom det, i hvert fall har jeg gjort det (foerste gang var baade skjellsettende og fryktelig, men det lenge siden og historie), og saa har jeg en datter som er sprell levende og helt perfekt i mine oeyne, saa det er haap ja. Jeg tenker ikke paa meg selv som en sliter eller noe jeg, evig optimist. Fin gjeng her paa IKMuke50, vi faa faar holde sammen... =o)) Lykke til med innsatsen denne uken alle.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #27 Skrevet 27. november 2006 Blir vel fint lite hekking her i kveld... Skal jobbe seinvakt jeg. Og da er jeg ikke alltid klar for kos når jeg kommer hjem og vet at jeg må opp igjen kl 6 neste morgen... Men 2 ganger på lørdag og 1 gang i går burde vel holde fram til tirsdag?? Hehe... Gjelder vel å samle opp mest mulig rumpetroll vettu
Cmoi Skrevet 27. november 2006 #28 Skrevet 27. november 2006 Hei alle sammen. Har blingsa litt denne pp, allerede meldt meg inn på IKM uke 49, men det var feil ja. Har EL om 2 dager, og IKM 13 des. Testa først i dag, og positiv var den. Har allerede starta prøvinga:) Blir nok litt i kveld også håper jeg, og de fleste kveldene fremover. Vi kommer ikke til å fortelle det til noen før det er gått 3 mnd, hadde SA i uke 7 i februar så det er best å vente til det er gått 3 mnd har vi funnet ut.Greit at de rundt oss visste at vi hadde det tungt da, men jeg vil heller at ingen skal vite noe før vi er tryggere. Sitter spiren denne pp, ja da begynner hjertet og slå på julaften og det er den flotteste julegaven, eller hva?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 27. november 2006 #29 Skrevet 27. november 2006 Hei dollypopp! Jeg har faktisk gått på tre pergokurer jeg nå, en enkel og to doble. Fikk resept på disse tre kurene først, og gyn ga meg beskjed om å komme tilbake for utredning hvis disse ikke funket for meg. Tror du at du får mer pergo eller skal du ikke ta det mer?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #30 Skrevet 28. november 2006 Tjo-Bing til dere alle! Har en god nyhet til alle uke 50 jenter! Traff nemlig storken nede ved Østensjøvannet (der er det jo rikt fugleliv) idag! Hadde litt rådslagning, og han lovte dyrt og hellig å dele ut MASSE babyer i desember med god hjelp av nissefar!!! JUHU!!! Gledelig nyhet?!? Gleder meg allerede Hehe...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #31 Skrevet 28. november 2006 så bra! det passer jo perfekt,litt av en tilfeldighet...hehe. bra jobba;-)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #32 Skrevet 28. november 2006 Tror kombinasjonen storken/nissefar kommer til å gjøre susen denne mnd hehe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #33 Skrevet 28. november 2006 ja,det må jo bli bra! men du,jeg skal til gyn i moregn,kan vi kose i kveld da? jg tror jeg synes det er litt rart....men noen mener det er helt naturlig... hva sier du?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #34 Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde nok tatt sjansen og kost masse i kveld jeg hehe... Tror nok ikke gynekologen hadde brydd seg om det var litt sædrester å finne der inne Er det nå du starter utredning?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #35 Skrevet 28. november 2006 jeg slenger meg på her jeg også, så det ikke blir så ensomt for dere, jo flere kokker jo mere søl. Vi prøver ikke noen triks, satser på teorien annenhver dag.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #36 Skrevet 28. november 2006 er godt i gang med utredningen. aner ikke hva jeg skal i moregn egentlig. tok innvendig ul i august og alt så bra ut. håper jeg slipper stolen,men gjør sikkert ikke det. er på dag 12 i dag,så burde egentlig få til litt kos... får se da.gubben er ikke hjemme før i 23 tiden uansett.. annenhver dag skal visst være en bra plan;-)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #37 Skrevet 28. november 2006 hva er pergo? er ikke helt inne på sjargongen enda, siden jeg er fersk her
Gjest Skrevet 28. november 2006 #38 Skrevet 28. november 2006 hyggelig at flere er her! Ikke så livlig denne uke 50 gjengen... Har pleid å være livligere på de andre trådene jeg har vært med på tidligere... annenhver dag teorien gjør nok susen skal du se merket noe EL da? jeg har i alle fall en del stikninger i magen og håper det er et tegn på at EL er underveis
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #39 Skrevet 28. november 2006 det er et hormon preparat som skal få fart på el.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #41 Skrevet 28. november 2006 hva skal vi gjøre for å bli mer livligere da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. november 2006 #43 Skrevet 28. november 2006 aner ikke jeg..... har ikke blitt gravid enda,så det funker ikke sånn... men er sikkert effektivt for de som ikke har el i det hele tatt. gir bare masse plagsomme bivirkninger for min del
Gjest Skrevet 28. november 2006 #44 Skrevet 28. november 2006 det er sikkert reseptbelagt,hva skal til for at man kan ta det?
2 fine små Skrevet 29. november 2006 #45 Skrevet 29. november 2006 Melder meg ut herfra og inn i tja....IKMpaaskeuken eller noe saant... =o) Lykke lykke til alle sammen og faa mange positive resultater da!! Tvi tvi
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. november 2006 #46 Skrevet 29. november 2006 jeg vurderer å få tak i pergo.... hvis ikke det funker denne måneden.
Gjest Skrevet 29. november 2006 #47 Skrevet 29. november 2006 Melder deg ut?? Hvorfor det da? Ikke tro på stork og snill nisse i år???
2 fine små Skrevet 29. november 2006 #48 Skrevet 29. november 2006 Jo, det vil jeg, men hadde utskrapning i dag, min SA viste seg aa vaere MA over to uker etter endt bloedning, saa ELfesten min roek i dag for denne gang. Jeg er anbefalt aa vente en periode eller to, for aa ha maks klima inni der saa spiren kan sitte neste gang. Men skjer det foer saa skjer det foer, selvsagt... Tror baade paa stork og nisse jeg! Men uke 50 blir det ikke denne gang. Lykke til resten av gjengen!
Gjest Skrevet 29. november 2006 #49 Skrevet 29. november 2006 aha...sånn å forstå! Det var da synd! Men lykke til neste gang du prøver!!! Skal se den sitter da...
♥lurelure♥ Skrevet 29. november 2006 #50 Skrevet 29. november 2006 Jeg er helt enig i å fortelle det til de nærmeste. De får jo vite det uansett. Men kun foreldre, søsken og god venninne. Ellers ingen... I tilfelle det går galt er det greit å ikke ha spredd budskapet til alle, da får man fort maset og når du er på vei igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå