Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 50...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!!!

Ja, nå nærmer EL uka seg med stormskritt!!! Har dere startet hekkingen :) Hehe... Vi er i alle fall godt i gang :) Tenkte å søke permisjon fra jobben de neste 2 ukene---> "baby-making-weeks-permisjon"!!! Haha... Hadde vært noe det :)

Har så innmari lyst at det skal klaffe denne gangen :) Da blir det a december to remember... :)

Hvis dere blir gravide nå, noen som har tenkt å fortelle den nærmeste familien det på julaften da? Eller syns dere det er for tidlig? Jeg kommer nok til å fortelle det til foreldrene våre. Syns de kan få vite det, og dersom det skulle gå galt har vi jo i så fall noen å dele sorgen med også. Eller tenker ikke dere som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,da var det pån igjen...ikke el før om en uke men.

vi har ikke startet enda,men setter i gang i kveld.

har skjedd så mye i det siste,så skal bli deilig med helg.

hvis det mot all formoding skulle klaffe nå,kommer vi til å

fortelle det til de aller nærmeste på julaften:-)

alle heier masse på oss,så vil dele det fortest mulig.

skal kaste meg på hostesaft-bølgen denne mnd jeg.

noen andre som skal prøve dumme triks?......hehe

nå er det på tide at vi beveger oss vekk fra dette forumet turbotrollet!!

heia oss:-)

Skrevet

Skal ikke prøve andre triks enn masse-sex-trikset denne gangen :) Hehe... De andre periodene er jeg ganske sikker på at grunnen til at det ikke klaffet var at vi var borte fra hverandre i den mest fruktbare perioden! Og sånt blir det jo i alle fall ikke baby av :)

Heier i alle fall på deg denne gangen dollypopp!!! Hadde vært en strålende julegave! Håper bare nissen skjønner dette i år og ikke til neste år :)

Skrevet

jeg skal forresten til gyn på ahus på onsdag,blir spennende

å høre om hun ser el på vei.det er jo bare 2 dager eter.ca....

hun kan bare glemme å dytte i meg mer pergo hvertfall.det var

noe skikkelig dritt!!

hvilken pp har dere kommet til?

er en del slitere som har fått det til i det siste,så er vel håp for alle:-)

Skrevet

Kan vel ikke akkurat kalle meg sliter ennå nei... Er bare i 4 pp. Hadde regnet med at dette kom til å ta tid uansett. Så får vi se da hvem som har flaksen på sin side denne gangen :)

Blir spennende å høre hva de har å si på gyn ja. Håper ting ordner seg for deg! Virkelig!!!

Skrevet

Lilletrollet80 fikk jo klaff i 5pp,så det kan skje når som helst:-)

Skrevet

Ja, det er sant!

Når var det du kastet pillene? Og hvilket merke brukte du? Gått på pillene lenge??

Har nemlig lurt litt på om det kan spille inn på hvor fort man blir gravid...

Jeg brukte Cerazette. Brukte dem bare ca 1,5 år. Sluttet i april, men begynte ikke å prøve før i slutten av juli

Skrevet

brukte yasmine i 2 år og 2 mnd.

sluttet med de i mai i fjor.

så er i 19pp nå.

noen mener det har noe å si,men gamle sjefen til søster

ble gravid veldig fort etter å ha gått på piller i 15 år.

hun var 38.så jeg vet ikke jeg.

Skrevet

Hei og god formiddag!

Store planer for helga da dere jenter?

Dytter denne litt opp jeg... Det er jo snart vår uke :)

Skrevet

hallo!!

er visst bare deg og meg her...hehe.

jeg skal lese...:-(

har eksamen om 2,5 uke,så har ikke noe valg.

ellers har min kjære fri i helgen,så det blir nok

litt kos også.skal lage litt god mat i kveld:-)

du da?noe spennende??

klem fra

Skrevet

Hei!

Jeg er her jeg også, IKM 12 des...Er nå godt i gang med kosinga, så får vi håpe det sitter denne gangen. Forrige pp var mannen veldig sliten etter mye jobbing, så jeg følte jeg måtte presse ham til sengs.... så nå skal vi bare kose oss og håpe på at det blir en baby som vi kan huske ble laget med mye kos og ikke stress....

Det er ikke så mange som har satt seg opp på lista for IKM i uke 50, så vi får følge med hverandre vi som er der....

Skrevet

hei på deg kulemage søkes!!

jeg har bestemt at i uke 48 skal det lages mange

babyer,så du skal se at det klaffer for dere også.

det hadde vært litt av en julegave det:-)

lykke til!!

klem fra

Skrevet

Her er vi også godt igang med kosinga... Skal kose annenhver eller hvar dag til ikm. Bare synd jeg har ei eksamensuke oppi det hele som kommer til å ta hele min tid. Men håper min kjære har tid til å besøke meg likevel, så vi får kosa oss ;-)

Skal drikke litt hostesaft denne mnd jah, og kanskje ligge med sæden en stund inni meg... Passe på å sovne etter sex da... hihi... Lykke til alle sammen, kanskje vi alle får en fin julegave. Det har jeg ihvertfall hengt meg oppi, så det blir slitsomt hvis det ikke blir noen spire...

Skrevet

ja, hvis det er like mange som er gravid i uke 50 som det er i denne uken, kommer vi til å være gravide alle sammen, for vi er ikke så mange...tji hi, hadde vært noe.

jeg har et spørsmål som kanskje er litt rart; er livmorhalsen åpen bare rundt EL slik at sædcellene ikke kommer inn utenom da, eller er det slik at soldatene masjerer inn i livmoren hver gang en har sex uansett når en er i syklus???

Skrevet

Heisann!

Jeg har også IKM i uke 50, og dagen er den 15 des.

Er godt i gang med skikkelig sengekos og prøver så godt jeg kan med å få samboern til å spise sink og selen. Ellers prøver jeg å drikke litt ingefær-te. Går også på en dobbelt pergokur denne pp, så jeg håper det hjelper.

Skrevet

da har vi ikm samme dag hjertebank.

heia oss!!

jeg har pergo-fri denne mnd,så får se om det

er det som gjør susen..

lykke til!!!

Skrevet

HEIER på alle sammen!!! Kos i vei HELE uka!!! Været er så dårlig at man kan holde senga hele uka syns jeg... Søke permisjon fra jobben; "baby-making-week"!!!

Skrevet

hvor tidlig skal man begynne å ta hostesaft?

var det et par dager før forventet el?

Skrevet

Heisann Dollypopp!

Har du pergo-symptomer nå som du har pausemnd? jeg har hatt sååå mye hetetokter, svimmelhet de perioden jeg tar pergo.. for ikke å snakke om super-pms og stakkars samboern syns jeg er litt slitsom å være i hus med. hehe... Tror nok ikke jeg tar de neste pp.

Jeg skal vel også ta litt hostesaft, satser på å ta det et par dager før el.

I tillegg skal jeg drikke litt ingefæte.

Skrevet

jeg har også skikkelig hetetokter!!

har vondt i magen,det hadde jeg når jeg gikk på pergo også.

ellers ikke noe annet.

skal du egentlig begynne på ny kur neste mnd?er mange som

gjør det.fikk bare for 2 mnd jeg,men dobbel dose begge mnd da.

Skrevet

Ja nå gleder jeg meg!! Håper det klaffer nå! Har ikm 15 desember jeg og. Sier det nok på julaften hvis det blir spire nå! Hvis jeg blir gravid nå så skal hjerte begynne å slå på julaften. Det må jo bare være ett tegn!

Jeg fortalte det tidlig når jeg mistet sist 5+2 det var kjempe trøst at de nærmeste viste det.

Håper alle vi blir gravide før jul!!

dette blir spennende!

Skrevet

Ja, da er den magiske EL uka vår begynt :) Dette blir jo litt spennende da... Har allerede begynt å merke litt press i magen, som jeg alltid pleier rundt EL. Håper bare jeg slipper å gå med smerter i 3 uker som sist periode! Det var slitsomt...

I følge den El-kalkulatoren på babyverden skal jeg ha EL i morgen. Tar jo det med en klype salt... Har i alle fall ikke merket noe til EL-slim ennå! Og burde ikke det komme litt før EL??

Satser på at kjærlighetsbarnet blir laget på fredag 1.des jeg :) På 30 års dagen til mannen min :) *krysser fingrene, krysser fingrene...håpe, håpe*

Skrevet

Hei alle!

Jeg vil ogsaa vaere med her, tror jeg har IKM i uke 50, litt uklart etter SA tidlig november, men tenker en ukes forsinkelse er korrekt. Faar neg. EL tester, men foeler likevel at det er naa, og en uke man jo sette! Dere som kan EL tester godt, er de helt bombesikre, eller kan man ha EL uten aa teste pos paa dem?

Her maa jeg nok holde tett julaften dersom spiren sitter, siden jeg har hatt to MA foer datteren min og en SA naa nettopp. Alle i uke 5, saa vil nok vente til ca uke 10 foer jeg forteller noe, selv om det jo er kjeeeeeempevanskelig da. =o))

Skrevet

Hei, glemte.... Ikke saa mye hekking enda, men tenker vi starter i dag jeg. =o) Det blir fint, og saa maa vi jo proeve en stund siden jeg ikke er helt sikkert paa EL da.

Skrevet

Trist å høre at du har hatt SA/MA tidligere!!! Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen :) Vi må jo bare være optimistiske vettu :)

Var det ikke et tips i en avis en gang om at å be til Gud skulle hjelpe? Nå er vel ikke jeg akkurat den som går i kirke og ber til Gud og sånt, men skader vel ikke prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...