Gå til innhold

Juni: til dere som gir grøt..


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

merker dere no forskjell på de små`? sover de bedre? vil de ha mindre melk? sover natten gjennom? min har det ikke hatt none innvirking på i helletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis athias får røt på kvelden så sover han dårligere enn utn. våkner gjerne i 00.30 tiden for å få pupp hvis han har fått røt. Til vanlig sover han fra ca 20.00 - 08.00.

 

Han skal ha like mye pupp selvom han får grøt :) Skikkelig glad i puppen han jeg har her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får til frokost og han ble mye roligere av det.. han er så aktiv så han måtte ha litt ekstra energi enn bare mm og mme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi har i allefall blitt en ny unge etter at vi beynte med grøt!!!

 

Fra og sove "ingenting", sover hun nå hele natten pluss 4 lurer på dagen. Alt fra 30 min til 2 timer!! Og hun er mye blidere når hun er våken =)

Før sov hun ingenting på dagen, og var sutrete hele tiden, bortsett fra morran etter en god natts søvn....

 

Hun får grøt til frokost i 10 tiden, og kvelds i 5-6 tiden, og vi har nettopp introdusert middag som hun får i 3 tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår gikk ned fra 8-9 amminger i døgnet til 6 da vi innførte grøt til kvelds. Og det er utrolig deilig!

Nå er vi i tillegg i gang med litt frukt på formiddagen og litt middag i 3-4-tiden, men det er så lite at jeg ikke har merket noen særlig effekt.

Hun har ikke helt skjønt at alt dette som kommer med skje er _mat_, så hun blir sjelden fornøyd før hun har fått pupp i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim blir ordentlig mett, det er forskjellen jeg merker! Han sover hverken bedre eller dårligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...