♥kinemor19og lille oliver Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 jeg vurdere å ha seks. er det for mange syntes dere?
MammaDilla Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Vi har foreløpig tenkt tre stk. Mannen min har en søster med mann og jeg har tre søsken. Så da tar vi svigerinnen min og hennes kjære pluss broren min denne gang. Neste gang tar vi søstrene mine pluss mannen til ene søsteren min. Syns det er greit å bruke søsken da vi alle har veldig tatte bånd på begge sidene. Mener å ha hørt at man helst ikke skal ha mer enn fire. Men tror igrunn ikke det er en lov..
Maisie Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Det kommer vel an på hvor mange det er naturlig for dere å ha, noen har stor familie og vennekrets som det faller seg naturlig å be som faddere. Selv har jeg en tante og et vennepar av foreldrene mine som er fadderen mine. Til min lille tror jeg at det vil være naturlig med søsteren min (har bare en) og en fra samboer side (slektning eller venn). Det viktigste er vel at de klarer å følge opp - huske på at de faktisk er faddere.
selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Til datteren vår på 2 1/2 har vi søstra mi, broren til mannen, og to venner. Dvs fire stk. Antar vi kommer til å ha omtrent det samme på denne også.
Sognerosa Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Vi har 4 stykker til sønnen vår, der vi har valgt to hver. Tror det blir 4 stykker på nummer to som kommer i februar også:-) 6 stykker må da være flott det også. Vi har satt 4 stykker som minimum...
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2006 jeg er alene.. også har jeg skilte foreldre.. så jeg tenkte på mamma+samboer pappa+samboer og bestevenninna mi og storebroren min.. jeg mener alle de egner seg til faddere.
DiddiDaddi Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Hos oss blir det 5 faddere, syns ikke det gjør noe å at det blir litt mange. Broren min skal være, min beste venninne og mannen hennes, også to av samboeren min sine kamerater.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Det står på nettsiden til kirken at barnet skal ha minst 2 faddere og høyst 6. Så alt fra 2-6 er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå