Gå til innhold

Noen som har hatt /har svangerskapsdeprisjon..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har fått et snev av dette og mye er nok begrunnet i jobben. muligens at jeg begynte å bli litt utbrent av jobben før jeg ble gravid og dermed så topper det seg nå. begynner å grine bare jeg tenker på jobben:( Føler jeg ikke strekker til der, føler ingen er tilfreds med den jobben jeg gjør...(har jobbet 50% en stund)

Er nå sykemeldt frem til 20.des med kynnere, men etter den tid så må jobben legge til rette til meg så jeg kan jobbe noe. Ser veldig mørkt på å måtte gå der å gjøre kjipe oppgaver en eller to dager i uka:(

Var innom jobben i dag å skulle ordne noe, sjefen begynte å snakke om denne tilrettelegginga.. klarte ikke å snakke om det jeg.. måtte bare komme med en unskuldning å komme meg hjem:(

Føler jeg er i et lite svart hull som jeg ikke kommer meg ut av... Alt er bare trist og leit, orker nesten ikke å gå ut av huset eller å gjøre noe som helst av husarbeid eller babyutstyrinnkjøp. vil bare ligge på sofaen under teppet. Begynner og å lure på om jeg ikke er glad i babyen min, men d er jeg nok, er nok bare hormonene som har tatt litt overtaket:(

Det jeg lurer på er hvem skal man snakke om slikt med? Hva hjelp er det å få? Er vel ikke meningen man skal ha det slik? Hva skjer?

trenger litt hjelp!

Ble litt langt, men håper noen har noen svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre om jobben din, men det beste er jo å få snakket ut og tilrettelagt på jobben din slik at du vet hva som venter, blir jo sikkert ikke noe bedre for tankene dine og tenke på dette ( noe som blir et stress moment) mens du er sykemeldt.

Så jo fortere du planlegger med sjefen jo bedre blir situasjonen.

Jeg ville anbefalt å snakke med legen og jordmoren din om dette, slik at du blir tett oppfulgt.

Håper alt ordner seg til det beste for deg og lykke til videre!

Skrevet

takk for svar. Skal til jm i neste uke så får snakket med henne da. Hun har sikkert noen gode råd på lager vil jeg tro..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...