Desember17*overtid* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen andre som har hatt blødning? Å er det noen som veit om det er lenge til fødsel etter å ha hatt tegningsblødning? Hadde litt blod på papiret to ganger i går, va ikkje masse men va blod liksom. Så da lurer eg jo på om eg kan rekne med fødsel snart...er 37 veker i dag...Hadde og masse kynner og maserier fra kl 15.00 til ca kl 21.00 i går, så gjekk det vekk. Har ikkje hatt det så lenge før heller, før har det kanskje komt to eller tre rier så har dei gått bort.
ejiec++ Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 hvis det er tegningsblødning du har, så leste jeg her inne for litt siden at det går maks fire dager til fødsel. jeg hadde det med min første...fødte tre timer etterpå. For et par uker siden var det ei annen her inne som hadde det samme - to dager etterpå gikk vannet og hun fødte vel under et døgn etter det. Lykke til :-)
ejiec++ Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 ps...tegningsblødning er blodig og slimete så vidt jeg husker.. Lurt å ringe føden uansett for å høre hva de sier... ingen av oss er eksperter, vet du.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå