Gå til innhold

har dere fått strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

30+2... fått noen på ene hofta.. og noen på magen.. og noen på puppa! og jeg smør jeg med a creme som bare det!!!! hater det!!! grrr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæp. Jeg er 3.gangs gravid og har ennå ikke fått strekkmerker... er nå i uke 30. Eller det vil si, på slutten av siste ammeperiode så jeg at det var litt strekk i puppene, på utsiden av begge....og det var jo egentlig oppsummerende siden jeg gikk pamela en god gang i ukene etter fødsel (og jeg har egentlig ganske små bryst) - men disse trekkmerkene har liksom falmet, ikke reparert seg, men fylt seg litt ut og rundet seg av på en måte... Jeg kjenner meg SÅ heldig! Nå har jeg for å balansere dette hellet fått utrolig urolige ben, det kramper og klør og sitrer i bena som holder meg våken om nettene! Men det er vel gode grunner til å ha håp for at dette er forbigående iallefall!!

Skrevet

..... det er ikke bare størrelsen på mage og kropp som betyr noe. Min manns kusine fikk strekkmerker over rygg, hofte og mage allerede før uke 12, og hun var både ung og myk og sylslank i utgangspunktet. Jeg har til og med en venninne som betrodde meg at hun hadde noen strekkmerker over hofte og rumpe etter en provosert abort i ung alder... og da var det jo før 10. uke, så det er hormonelt. Min mor fikk heller ikke strekkmerker! Det er sikkert gunstig og ikke bli for stor, men. jeg er veldig tynn vanligvis og gikk opp 20 kg første gang. Det hadde ikke noe å si for meg.... Ammeperioden var slankende for min del, og det var da puppestekken kom for en dag.

Skrevet

Har ikke fått noen foreløpig :-) 44 dager til termin. Har lagt på meg 17 kg hittil og ikke smurt meg med noe krem...Men føler meg ikke trygg

:-)

Skrevet

Jeg fikk også først på rumpa, nå har jeg på nedre del av magen og jeg er bare i uke 30! Grøss og gru som jeg kommer til å se ut etter hvert. Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke er typen til å bekymre meg alt for mye for hvordan jeg tar meg ut i en bikini :)

Skrevet

Ja, har fått på ve. side av magen, men, men... det er vel verdt det..

Skrevet

Jeg har tett i tett på magen, en god del på rompa, lårene og brystene.

Jaja... Noen er mere uheldige enn andre...

Jeg har smurt magen HVER dag nesten hele svangerskapet (med førstemann også, men det hjalp ikke i det hele tatt.

Skrevet

har ikke smurt magen i det hele tatt jeg. men selv om jeg ikke har fått noe ennå(uke 35) kan det fort dukke opp mot slutten, snuppa mi vokser jo med rekordfart. tar ikke et par strekkmerker så tungt, jeg har tross alt gjort verdens viktigste oppgave og fått en belønning som ikke kan sammenlignes med noe annet i verden:)

Skrevet

jeg har mange fra de to andre svangerskapene.. aner ikke om det noen nye.. mage og pupper for det meste.. aner ikke om jeg har på rumpa.. har ikke sett etter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...